משרד התרבות והספורט פותח את 'שבוע הספורט של ישראל 2012' ומזמין את תושבי ירושלים והסביבה להשתתף במגוון האירועים והפעילויות במהלך השבוע

שבוע ספורט ישראל 2012 הינו אחד מאירועי הדגל של משרד התרבות והספורט ובשיתוף הטוטו, שמטרתו העיקרית היא לעודד ולקדם אורח חיים פעיל ובריא בקרב האזרחים. ביוזמת משרד התרבות והספורט ובשיתוף עם הרשויות המקומיות, יתקיימו בפריסה כלל ארצית במהלך השבוע שבין התאריכים 04-11 במאי עשרות פעילויות ואירועי ספורט מגוונים המיועדים לכלל האוכלוסייה. המשתתפים ייטלו חלק בתחרויות אישיות ובפעילויות המיועדות לכל המשפחה.

במסגרת אירועי שבוע הספורט, ייערכו באזור ירושלים האירועים הבאים:

מעלה אדומים: שבוע הספורט והבריאות יערך לאורך כל השבוע בין התאריכים 4-11 למאי.

חבל מודיעין: ניווט אופניים יתקיים ב-5 למאי.

אבו גוש: צעדת נשים תתקיים ב-11 למאי.

כמו כן, ילדי בתי הספר היסודיים ייקחו חלק ב"אולימפיאדת הילדים" (10.05) אשר תיערך השנה בעיר נתניה ובמתקני המכון וינגייט. באולימפיאדה ישתתפו אלפי ילדים מכל קצוות הארץ, שיתחרו במגוון ענפים שונים.

השרה, לימור לבנת: "שבוע ספורט ישראל הוא אחד הפרויקטים החשובים שאני מובילה על מנת להגביר את המודעות לספורט בקרב האזרחים ומתוך אמונה שקידום הספורט העממי בישראל הוא אחד הדרכים להביא לשיפור איכות החיים. כשרת הספורט אני סבורה כי זוהי חובתי לפעול לא רק לקידום הספורט ההישגי והמקצועי, אלא גם לעידוד וטיפוח הספורט העממי. אני מאמינה שהספורט העממי יכול לשמש כמנוף לקידום והעצמה של ילדים ובני נוער, ולהקטין את רמת הסיכון שקיימת בכך שחלקם נאלצים להסתובב ברחובות ללא מסגרות מתאימות. משרד התרבות והספורט השקיע ב"שבוע ספורט ישראל" משאבים רבים ואני ובטוחה שנכונה לכל מי שייטול בו חלק חוויה יוצאת דופן".

ראש מינהל הספורט, אורי שפר: "אני גאה על ההשתתפות המאסיבית מצד הרשויות המקומיות בשבוע הספורט הגדול ביותר שנערך אי פעם בישראל. מטרתנו היא להביא למעורבות של מרבית האוכלוסייה בפעילות ספורטיבית, ואני מאמין ששבוע זה יקדם את תרבות הספורט בישראל ויהפוך למסורת מבורכת".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה