דרוקר: "זו תהיה סדרה שקולה, כל משחק הוא קרב אגרסיבי"



בהפועל ירושלים מרוצים מהניצחון אתמול 73:78 על הפועל חולון. משה מזרחי: "הסדרה רק התחילה, אנחנו צריכים להישאר מפוקסים". האוהדים שהשתתפו אתמול בתגרה הורחקו מהמגרשים וצפויים לעמוד לדין

בהפועל ירושלים מרוצים מאוד מהניצחון אמש 73:78 על הפועל חולון, ניצחון שהעניק לקבוצה של שרון דרוקר יתרון 0:1 בסדרת הפלייאוף מול הקבוצה של דן שמיר. במלחה שיבחו את היכולת של יובל נעימי, שקלע שתי שלשות קריטיות בסיום המשחק, ואת הזרים די ג'יי סטרוברי, ג'ון תומאס וראמל בראדלי. בכלל, במועדון מרוצים מהיכולת של האדומים ברבע האחרון, שהצליחו להחזיק את האורחים מחולון ללא סל שדה בעשר הדקות האחרונות של המשחק.

 

שרון דרוקר אמר: "הנחישות בהגנה והעצירות בזמן הכריעו את המשחק. כמו שידענו, זו תהיה סדרה שקולה, וכל משחק הוא קרב אגרסיבי. אמרתי לשחקנים שייהנו מהאווירה למרות הלחץ, כי זה כיף להיות במרכז הבמה. אני גאה בעמידות שהפגינה הקבוצה, הראינו אופי וזה היה מבחן יפה שעמדנו בו. זה מראה על כוח של קבוצה".

משה מזרחי הוסיף לאחר הניצחון: "זה היה משחק פלייאוף כמו שצריך להיות, אגרסיבי וחזק בהגנה אצל שני הצדדים. זה היה משחק מאוד טקטי, חולון עשתה עבודה נפלאה, אבל הדברים הקטנים ברבע האחרון ניצחו לנו את המשחק. אנחנו עם הפנים קדימה למשחק הבא. הסדרה רק התחילה ואנחנו צריכים להישאר מפוקסים".

המשחק הבא בין שתי הקבוצות יערך ביום ראשון הבא באולם הפחים.  

עניין אחר. התגרה בין אוהדי שתי הקבוצות המשיכה גם אחרי המשחק ועם סיומו החלו אוהדי חולון לתקוף את אוהדי הפועל. בין הצדדים התפתחה תגרה וכוחות משטרה התערבו. בסך הכל נעצרו שישה אוהדים, ארבעה עוכבו ושבעה הורחקו מהמגרשים. כל העצורים הובאו היום לבית המשפט להרחקה ממשחקי הכדורסל ובהמלצה להעמיד לדין את המעורבים. רובם אוהדי חולון ורק חלק קטן מהם אוהדי הפועל ירושלים.

 

התמונה באדיבות האתר הרשמי של הפועל ירושלים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה