מויאל רוצה להישאר, מחכים לארקדי גאידמק



הקשר שעשוי להימכר בקיץ קיבל אתמול אהבה ועידוד מהקהל שקרא לו להישאר בבית"ר. מויאל מעוניין להמשיך בקבוצה אבל גאידמק עדיין לא הודיע כמה הוא מתכנן להשקיע וכרגיל, ההכנות תקועות

בית"ר ירושלים השיגה אתמול ניצחון שביעי רצוף, והשחקנים כצפוי, בעננים. למרות היכולת הטובה של כל אחד מהם, תתפלאו, שחקני בית"ר מעדיפים להמשיך גם בעונה הבאה ולא לעזוב לקבוצות אחרות.
 
אחד מהשחקנים שצפויים להיות מאוד מחוזרים בקיץ הקרוב הוא קובי מויאל. לקשר יש חוזה לעונה הבאה אך ההערכות בבית"ר מדברות על כך שימכר לאירופה כמו שהיה אמור לקרות מוקדם יותר העונה.
 
אוהדי בית"ר ירושלים קראו אתמול בשמו של הקשר וביקשו ממנו להישאר גם בעונה הבאה. מויאל אמר בסיום:" החלום שלי הוא לשחק בחו"ל וזה לא סוד שאני רוצה להגשים את זה. אני מתרכז כרגע בלסיים את העונה הצורה הכי טובה שיש. מחמיא לי שמעניינים בי בארץ ובחו"ל אבל בית"ר היא הבית שלי ולא עוזבים בית כל כך מהר.  אני מקווה שאיציק קורנפיין ימצא את הפתרונות וישמור על הסגל בקיץ ובשנה הבאה בית"ר תרוץ בחלק העליון של הטבלה."
 
הבעיה העיקרית כרגע היא שעם כל הכבוד לכך שגאידמק הבטיח לתמוך בבית"ר, הוא עדיין לא הודיע מה יהיה גודל התקציב שיעמיד לרשות המועדון וכמובן, שהכל תלוי בכך.
 
קורנפיין, עם כל הרצון הטוב, לא יוכל להחזיק את השחקנים יותר מידי זמן בחוסר וודאות ובמועדון מקווים שהבעלים יפעל במהרה.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה