הקבוצה של אלי כהן כבר עם שבעה ניצחונות רצופים, הפעם 0:1 על רמה"ש. אבי ריקן שוב כבש את שער הניצחון, בית"ר מסיימת את הליגה עם טעם מתוק

  

בית"ר ירושלים ממשיכה לשבור שיאים והפעם הקבוצה של אלי כהן גברה 0:1 על עירוני רמה"ש. אבי ריקן שוב כבש את שער הניצחון, הפעם בדקה ה-81. בית"ר שוב שיחקה מצוין, ופגשה את הקורה של המארחת לא פחות משלוש פעמים. לפחות האוהדים יכלו ליהנות מהתצוגה של השחקנים בצהוב-שחור, אחרי שבמשטרה אישרו לאוהדים לרכוש כרטיסים לפני המשחק ולהגיע למגרש.

 

מהלך המשחק

המשחק נפתח די בעצלתיים ולהזדמנות הראשונה הגיעה דווקא המארחת, כשאוגניין דמיאנוביץ' הגיע למצב של אחד על אחד מול הרוש, אבל השוער הבית"רי הצליח להדוף את הכדור. בדקה ה-19 ערן לוי היה קרוב להעלות את בית"ר ליתרון, אבל הכדור שלו הלך לקורה וגם ניסיון ההרחקה של הגנת רמה"ש נעצר בעמוד. עד ההפסקה לא נרשמו עוד אירועים חריגים, כשרק סטיבן כהן מצליח לאיים על השער סמוך לירידה לחדרי ההלבשה ובועט מעל המשקוף. 0:0 במחצית.

 

עם פתיחת המחצית השנייה, עוד הזדמנות גדולה לבית"ר. הפעם היה זה סטיבן כהן שמצא את הקורה, שוב הזדמנות גדולה לבית"ר. בית,ר המשיכה ללחוץ והפעם שוב היה זה ערן לוי, שמהלך נאה שלו הסתיים בבלבול ברחבה, אבל שוב, בלי כדור ברשת. בדקה ה-81 הגיע סוף סוף השער. אבי ריקן שוב חדר לרחבה ובעט לפינה ופנימה. 0:1 בית"ר, תוצאה שנשמרה עד לסיום.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, אנדריי פיליאבסקי, תומר בן יוסף, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל (לירון דיאמנט), דן איינבינדר, דריו פרננדס, סטיבן כהן (ברק משה), אבי ריקן, ערן לוי.

 

התמונה באדיבות האתר הרשמי של בית"ר ירושלים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה