במוצ"ש: קטמון מתחילה להתכונן לעונה הבאה



קבוצת האוהדים מתכננת מהפכה ענקית בסגל לעונה הבאה: שי אהרון הוא היחיד שכבר עכשיו ברור שימשיך. אחרי אסיפת האוהדים יתקיימו בחירות ומיד לאחר מכן יוחלט מי יהיה המאמן. ליאור זדה ימשיך?

הפועל קטמון ירושלים נתנה "הצגה" מביכה ביותר בטדי ביום שישי האחרון, וההנהלה כבר מיואשת.
 

ביום שבת, בחמישי במאי, תיערך אסיפת אוהדים בה יחליטו יחד על מועד לבחירות להנהלה ויסכמו את העונה. אחרי הבחירות תשב ההנהלה ותחליט מי ייאמן את הקבוצה בעונה הבאה.במועדון אמרו כי ההערכה היא שעד ה-20 במאי, יוחלט על המאמן הבא והקבוצה תתחיל בהכנות. בקבוצה לא פוסלים שינוי בעמדת המאמן וזדה עשוי לעזוב.
 
כבר עכשיו ברור שלא מעט שחקנים יעזבו את קטמון, אך בקבוצה מעדיפים שלא לנקוב בשמות בשלב זה. שי אהרון אומנם לא חתום על חוזה אך הוא ימשיך גם בעונה הבאה.
 
בקטמון אגב, מאוד לא אהבו את ההתבטאויות של אנשי הפועל בתקשורת ואורי שרצקי אמר הבוקר ל"ירושלים נט" בעניין: "אין צורך להשמיץ. אפשר להיות גברים ולהגיד שהמשא ומתן לא הצליח בלי להוסיף ולקרוא לנו שקרנים. לא ראינו את החובות של הפועל למרות שהם אומרים שכן.אני לא רוצה להרחיב מעבר לזה, ובטח לא להשמיץ."
 
גורמים אחרים בקבוצה הוסיפו: "כולם כבר יודעים בגלל מי נפל המשא ומתן. האוהדים לא טיפשים. הפועל לא רוצה איחוד ובזה נגמר הסיפור לשנים הקרובות. אנחנו לא נשבש את התוכניות שלנו בגלל חוסר ההחלטיות בצד השני. הם לא כנים לגבי הסיבות שהם כל כך רוצים את האיחוד, אולי כדאי שההנהלה שלהם תחשוף את האמת בפני האוהדים."
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה