סאסי לאוהדים: קנו מניות, קבלו סמכויות בהנהלה



הפועל ירושלים לומדת מהפועל קטמון? הבעלים הציע לאוהדים לקנות מניות בשווי 1,000 שקלים כל אחת, ובתמורה להיות חברי הנהלה. ייצא לפועל? אוהדים מעדיפים איחוד ואם לא, אז לפחות שעמוס סאסי ישאר

הפועל ירושלים הולכת לקראת עידן חדש? בעלי הקבוצה, יוסי סאסי, דיבר עם האוהדים בשכונת התקווה והציע להם לרכוש מניות בקיץ הקרוב, בשווי 1,000 שקלים לאחת, ממש כמו בהפועל קטמון, ולקבל סמכויות בהנהלה.
 

אוהד הקבוצה, נחום נחום, סיפר ל"ירושלים נט" :"יוסי הציע לנו להיות חלק מההנהלה בכך שנקנה מניות. הוא אמר שאפילו אם נגייס מאה אלף שקלים לקבוצה זה יעזור מאוד. אנחנו רוצים להיות בהנהלה אבל מעוניינים לדעת בדיוק מה הסמכויות שיהיו לנו. הפעם, שלא כמו בקיץ האחרון שהבטיחו לנו נציגים בהנהלה, אנחנו רוצים הכל כתוב וחתום."
 
האוהד הוסיף: "יש כבר 30 אוהדים בערך שהסכימו לקניות מניה ואני בטוח שאוהדי הפועל יתגייסו למען הקבוצה. זה הצו שמונה של כולם, נראה כמה האוהדים אוהבים את הקבוצה."
 
מרבית האוהדים אגב, עדיין מקווים שמהלך האיחוד ייצא לפועל ולא וויתרו על התקווה לעודד בעונה הבאה קבוצה אדומה אחת. הסיכויים לאיחוד אומנם קטנים, אך בשתי הצדדים, בתיווך חברי היוזמה, ממשיכים לנסות ולהחיות את המשא ומתן. בלי קשר למהלך, אוהדי הפועל מקווים שגם אם לא יהיה איחוד, עמוס סאסי ימשיך בקבוצה למרות רצונו לעזוב. השבוע עשויה להיערך פגישה בין האוהדים שכן מעוניינים במניה, לבין הנהלת הפועל על מנת לדון בתנאים.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה