בית"ר מגיעה לרמת השרון, האוהדים יופיעו?



הנהלות רמת השרון ובית"ר ירושלים זועמות על החלטת המשטרה שלא לפתוח את קופות האיצטדיון במשחק מחר. אסף שקד: "אם ההחלטה לא תשתנה, בצעד נדיר נקרא לאוהדינו שלא להגיע"

התמונה באדיבות האתר הרישמי של בית"ר ירושלים
 בית"ר ירושלים ורמת השרון יפגשו מחר באיצטדיון גרונדמן (20.00) למשחק לפרוטוקול בלבד, אחרי ששתי הקבוצות נשארו כבר בליגה.
 

בית"ר ערכה היום אחה"צ את האימון המסכם בטדי. הקפטן, עמית בן שושן ייעדר מהמשחק בעקבות פציעה בקרסול. סטיבן כהן שחוזר מהרחקה, יפתח במקומו לצידו של ערן לוי. אבי ריקן ימשיך לשחק בקישור יחד עם פרננדס ואייבנדר.
 
אוהדים שירצו לרכוש כרטיסים למשחק יאלצו להגיע לכפר הירוק, במרחק שמונה קילומטרים מההמגרש, אחרי שהמשטרה הודיעה אתמול שהקופות לא יפתחו. הנהלת רמת השרון כמו גם הנהלת בית"ר, זועמת על ההחלטה והודיעה היום שהיא שוקלת לארח את המשחק ללא קהל.
 
דובר הקבוצה, אסף שקד מסר: ״לא ייתכן ש-24 שעות לפני המשחק, טרם קיבלנו תשובות ברורות לגבי פרוצדורת רכישת הכרטיסים והגעת האוהדים. לא ייתכן שבליגת העל 2012 אוהדים יצטרכו לרכוש כרטיסים 8 קילומטרים מהאיצטדיון. אוהדי בית״ר ירושלים אינם חריגים מאף קהל אחר בארץ והחובה של רמת השרון, ההתאחדות לכדורגל ובעיקר משטרת גלילות, הוא לתת מענה הולם לאוהדים שרוצים להגיע למשחק. התנהלות הגורמים המעורבים באירוח המשחק גורמת להרחקת האוהדים מהמשחקים, וזאת בתקופה שבה הקהל מדיר את רגליו מהמגרשים. אנו קוראים לראשי ההתאחדות, הנהלת רמת השרון ומשטרת גלילות לתת מענה לאוהדים שלנו, ובמקרה הצורך אף להעביר את המשחק למגרש שכן יכול לארח את אוהדינו. אם ההחלטה לא תשתנה, בצעד נדיר נקרא לאוהדים שלנו לא להגיע למשחק."
 
 
הרכב משוער: אריאל הרוש, חיים מגרלשווילי, תומר בן יוסף, אנדריי פילאבסקי, שי חדד, קובי מויאל, דריו פרננדס,אבי ריקן, דן אייבנדר, סטיבן כהן ,ערן לוי.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה