קטמון הובסה בטדי, גולה: אנחנו שערורייה



קטמון רצתה לתת לאוהדיה משחק משובח ומהנה בטדי ובמקום זאת חטפה רביעייה מעוד קבוצת תחתית. עמית שמש נפצע וסובל ככל הנראה מקרע בשריר האחורי. כפיר מלול כבש צמד. ומה עם זדה? נגמרו לו המילים

בהפועל קטמון כבר מוכנים לצאת לפגרה: אחרי התבוסה היום בטדי, 4:2 למכבי השיקמה חן, כולם כבר מחכים לסוף.
 

אפשר לומר הרבה דברים על השיפוט במשחק היום: שער לא חוקי של שלג נפסל והשיקמה קיבלה פנדל הזוי, אבל מעל הכל בלטה החולשה הגדולה של השחקנים, שהופיעו למשחק אבל לא באמת שיחקו.
 
כפיר מלול כבש צמד(השני בפנדל) ועמית שמש הוחלף שתי דקות מפתיחת המחצית משום שנפצע. בקבוצה חוששים שהוא סובל מקרע בשריר האחורי.
 
ליאור זדה נשאר בלי מילים ועוזרו, אמיר גולה שנשמע נסער במיוחד אמר לנו בסיום: "אני לא רוצה לדבר על השיפוט כי זה לא מה שגרם לנו להפסיד. אנחנו מאוכזבים ומצטערים שאנחנו מסיימים את העונה בצורה כזאת מגעילה. אנחנו לא מבינים איך אנחנו מפסידים לקבוצות שמתמודדות על הירידה. אני מצטער בשם כולנו בפני האוהדים."
 
גם גולה לא מצליח להסביר את היכולת החלשה של השחקנים: "אנחנו פשוט שערורייה. הכל ברגליים של השחקנים והם מאכזבים. אנחנו יודעים טוב מאוד מאיפה אנחנו מתחילים את העונה הבאה. המשחקים האחרונים נתנו לנו תמונה ברורה. אף אחד כאן לא יכול להגיד שהוא לא קיבל הזדמנות. אני לא מבין למה הם משחקים עם משקולות על הרגליים. אלה המשחקים הכי קלים. אנחנו לא עולים ולא יורדים אז למה לא לבוא ולשחק בכיף?פשוט לא ברור."
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה