עמוס סאסי: "די, הכפישו אותנו, לא מדבר עוד עם שקרנים"



בהפועל ירושלים זועמים על הדיבורים לפיהם הם אחראים להכשלת המהלך לאיחוד: "קטמון רוצה להעיף מהפועל את כל מי שקשור ועובד עם יוסי סאסי. אין עיסקה". קטמון:"לא משתתפים בשעשועון הזה"

בהפועל ירושלים כבר לא מוכנים להתאפק. במשך ימים ארוכים, משפחת סאסי שומעת את כולם מאשימים אותם באגו, בהכשלת המשא ומתן לאיחוד האדומות.

עמוס סאסי, שידוע כאחד האנשים היותר רגועים ושקטים בספורט שלנו, לא מוכן לשתוק יותר ואמר לנו הבוקר: "יוסי סאסי מוכן לתת להם את הקבוצה בחינם. הוא לא רוצה שום דבר בתמורה, רק שישמרו על הקבוצה. הם קיבלו מתנה ולא לקחו אותה, הם מתלוננים על צבע האריזה. שלא ינהלו איתי משא ומתן דרך התקשורת. קטמון רוצה להעיף מהפועל את כל מי שקשור ועובד עם יוסי סאסי, הם רוצים למחוק כל זכר."

נציג הבעלים ממשיך ויורה: "די, הכפישו אותנו. אני לא מדבר יותר עם שקרנים, אין עיסקה. גם ככה כולם אומרים שאנחנו לא בסדר, ואמרתי ליוסי שזה מה שיקרה בסוף. הם צדיקים ותמימים ואנחנו לא בסדר. הם לא רוצים איחוד, הם רוצים לפרק את הפועל ירושלים."

סאסי מסכם את דבריו ואומר: "שיגידו מה שיגידו אבל את היושר שלי אף אחד לא ייקח. אין בן אדם בעולם שיכול. הם אנשים רעים, יש לי מלא מה להגיד אבל אני אחכה בסבלנות."

תגובת אורי שרצקי: "לא מתכוונים להשתתף בשעשועון הזה. הנושא הזה חשוב לנו יותר מידי מכדי להפוך אותו לקרקס. שיהיה לכולם בהצלחה."


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה