קבוצה עובדת: בית"ר בהכנות לעונה הבאה



מי יילך ומי ישאר? בבית"ר מעוניינים להשאיר את כל שחקני הבית אבל יודעים שמויאל, אייבנדר והרוש, נמצאים על הכוונת של לא מעט קבוצות. מה שבטוח, אל תבנו על מעבר להפועל תל אביב

שבוע משמח עבר על בית"ר ירושלים ואוהדיה. אחרי שארקדי גאידמק הודיע שיתמוך כלכלית בקבוצה, אתמול נשארה בית"ר בליגה סופית, בעקבות הפחתת הנקודות למכבי פתח תקווה.
 

בבית"ר כידוע, לא חיכו לחותמת הסופית מעולם, והחילו לתכנן כבר את העונה הבאה. אחרי הבשורה של גאידמק, בבית"ר יעשו את כל המאמצים להשאיר כמה שיותר שחקני בית גם בעונה הבאה.
 
עמית בן שושן, דן אייבנדר וגם קובי מויאל היו לאחרונה על הכוונת של הפועל תל אביב, אך מאחר ועתידה לא ברור, נראה כי האפשרות כרגע שיעזבו לאדומים ירדה מהפרק. בלי קשר בכלל, אף אחד משחקני הבית של בית"ר לא היה מאושר לעשות את המעבר להפועל, בעיקר בגלל האהבה לקהל הירושלמי והפגיעה בהם במקרה של מעבר שכזה.
 
קובי מויאל יהפוך בעונה הבאה לשחקן חופשי ונראה כי בית"ר בלית ברירה תסכים למכור אותו. מכבי חיפה היא הקבוצה הבכירה היחידה בארץ אליה יסכים הקשר לעבור,כך מסתמן. מקורבים יודעי דבר מדברים על כך ששיחות בעניין כבר החלו, ובית"ר אומנם תפסיד את מויאל אבל עתידה להרוויח לפחות שניים שלושה שחקנים מהעיסקה, ושאף אחד לא יתפלא אם חן עזריאל שלא השתלב כל כך במועדון מהכרמל, יחזור הביתה.
 
מויאל מבוקש גם בחו"ל, ובקיץ הקרוב יבחן את האפשרויות שלו. סטיבן כהן, אחד השחקנים הכי חשובים בתקופה האחרונה בבית"ר, יעזוב באופן וודאי לאירופה.
 
דן אייבנדר, סיים בעצם את החוזה בבית"ר וגם הוא עשוי לעזוב, כשבית"ר בכל מקרה תקבל מהקבוצה אליה יגיע, אם בכלל, סכום שיסוכם מראש. אייבנדר עצמו מעדיף להישאר בקבוצה, וגם במועדון יש רצון עז לראות אותו חותם לעוד כמה עונות.
 
ערן לוי גם הוא מסיים את החוזה עם בית"ר אך הביע כבר בעבר את רצונו להמשיך בקבוצה. נראה כי גם בבית"ר מעוניינים בלוי, והוא צפוי לקבל הודעה על כך עד ה-15 במאי.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה