גרונר כותב לסאסי: "תגשים לי את החלום"



עדו גרונר בטור אישי ל"ירושלים נט". האוהד שנמצא גם בהפועל וגם בקטמון, פותח את הלב ומסביר למה האיחוד חייב לקרות בקיץ הקרוב: "בחלום שלי רואה קבוצה מאוחדת, גדולה, חזקה, 6,000 אדומים ביציע"

"שלום יוסי סאסי, אני פונה אל הלב שלך. אני אוהד של הפועל ירושלים מאז שאני זוכר את עצמי ובשנים האחרונות אני סובל מהפילוג מחבריי הטובים ליציע.

יש לי חלום. בחלום אני רואה את הקבוצה שלי מאוחדת, גדולה, חזקה, עולה לשחק בדרבי כאשר 6000 אוהדים ביציע המערבי בטדי מאחוריה. כל היציע המערבי אדום. אני מסתכל סביבי ואני רואה את כל משפחת הפועל לדורותיה.

 
אני רואה שחקני עבר, אוהדים ותיקים וצעירים, חברים שלי שמזמן לא פגשתי. ואני רואה גם אותך, יוסי, יושב ביציע עם חברים שלך ומבסוט מהקבוצה האדומה. בסוף החלום אגב, הפועל מנצחת את בית"ר 3-0.

נפגשנו איתך לא מזמן, יוסי. ביקשנו ממך שתגשים לנו את החלום. אמרת לנו שתעשה כל מה שנבקש. אז אמרת. ביום שישי האחרון אמרת לתקשורת שאתה תישאר בהפועל עוד 18 שנה ולא יהיה איחוד.
 
אתה יודע מה ? ניצחת. מה אתה רוצה ? מה ייצא לך מזה שניצחת את האוהדים שלך ? נגד מי אתה נלחם ? נגד אנשים פשוטים שרוצים לשבת ביחד ביציע ולעודד את הקבוצה שלהם ?

יוסי, אנחנו עומדים בפני רגע היסטורי. אם בתוך כמה ימים לא ייחתם הסכם שישים קץ לפילוג בין האוהדים, המצב הנוכחי יהפוך למצב של קבע. זה יהיה אסון במונחים שלנו. ואתה תהיה חתום עליו. יוסי סאסי. זה יהיה על המצפון שלך. תהיה לך קבוצה אבל האוהדים שלך ימשיכו לסבול ולריב ביניהם.

יש לך הזדמנות בלתי חוזרת להיות רשום על מהלך שישנה את ההיסטוריה של הפועל ירושלים. הכל תלוי בך יוסי. רק בך. אם אתה תחליט, זה יקרה. אם אתה לא תרצה, לא יעזור כלום.

אני מבקש ממך, יוסי, תגשים לי את החלום

עדו גרונר ."
 
 
הכתוב הינו טור דעה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה