קדוש לשחקנים: "הראש שלכם לא היה במשחק"



מאמן הפועל ירושלים דיבר עם שחקניו על ההפסד המאכזב לאחי נצרת ובגזרת הפצועים: אורי פסו סובל משטף דם בקרסול, מתי אברהם סיים את העונה

בהפועל ירושלים מאוכזבים קשות מההפסד לאחי נצרת, בעיקר בשל העובדה שבני לוד ורמת גן עומדות כעת בסכנת הורדת נקודות, מה שיכל להחיות את החלום של הפועל ירושלים לעלות לליגה הראשונה.
 

הקבוצה שבה להתאמן ללא אורי פסו ומתי אברהם שנפצעו בהפסד ביום שישי. אורי פסו סובל משטף דם בקרסול בעוד הפציעה של מתי אברהם קשה יותר, והוא סיים את העונה. החלוץ נכנס כמחליפו של איציק כהן במחצית אך חמש דקות לסיום המשחק נפצע ומחר הוא יעבור בדיקת CT שתקבע האם הוא סובל ממתיחה או מקרע בשרירי הבטן. כך או כך, אברהם לא יחזור לשחק.
 
לופא קדוש כהרגלו, ערך אסיפה לשחקנים ואמר להם: "כולם עושים עכשיו את החישוב שאם היינו משיגים עוד כמה נקודות יכלנו לעלות על חשבון בני לוד ורמת גן. יכלנו להרוויח אבל אסור לנו להסתכל על צרות של אחרים. כל השבוע שעבר התעסקתם בדברים אחרים, הראש שלכם היה במקום אחר."
 
המאמן התייחס למשחק ואמר לנו: "לא היינו טובים בשום פרמטר, פשוט לא הופענו למשחק. השחקנים דיברו והתעסקו כל השבוע באם יהיה איחוד או לא יהיה איחוד וזה השפיע, לא היינו בכלל במשחק, אבל זה לא תירוץ."
 
על ביטול משחקי ליגת העל והליגה הלאומית אמר: "זאת טעות גדולה מאוד לבטל את המשחקים. נתנו לגיטימציה לעבריינים. כנראה שמישהו בהתאחדות נלחץ. כולם אשמים שלוד ורמת גן הלכו מכות? זה היה אירוע מכוער ביותר. צריך לחוקק חוקים חדשים, להחזיר את השוטרים למגרשים ולהתחיל להעניש בחומרה מתפרעים. ברגע שיושיבו אנשים כאלה בכלא, אף אחד לא ייעז להרים ידיים. כולם יבינו שהם צריכים להתעסק אך ורק בכדורגל. "
 
המאמן התייחס גם לתגובתו האלימה של סלימאן אזברגה, מאמנה של בני לוד: "הוא יודע שהוא טעה. הוא פגע קשות בתדמית המאמנים. הוא לא היה צריך להיכנס בכלל לכל הבלאגן. היו שם סדרנים ושוטרים והוא לא היה צריך להתערב."
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה