קטמון: סאסי לא רוצה, סאסי: אין פירוק, אין איחוד



הפועל ירושלים והפועל קטמון לא מצליחות להגיע לעמק השווה. בקטמון כבר התחילו לתכנן את העונה הבאה, יוסי סאסי ממתין לפירוק העמותה: "תמורת פירוק קטמון אני מוכן לתת את הפועל ירושלים"

אנשי הפועל קטמון ירושלים שידרו בשבוע שעבר ביטחון ואופטימיות בנוגע לאיחוד הקבוצות בקיץ הקרוב, אך אחרי סוף השבוע האחרון, הפסימיות של הפועל, השתלטה גם על קבוצת האוהדים.
 

בקטמון התייחסו לדברים ואמרו לנו הבוקר: "ברגע שהשיחות ביננו לבין הפועל דלפו לתקשורת, הכל נהרס. בעלי אינטרסים בהפועל שחששו מאוד לגורלם, דיברו עם עמוס ויוסי סאסי וביקשו הבהרות. יש כאלה בהפועל שהתאמצו מאוד להפיל את העיסקה. אנחנו מוכנים לקחת על עצמנו חובות ענק אבל הדרישה של הפועל לפרק את העמותה היא לא מציאותית. אי אפשר לפרק עמותה שפועלת ויש לה התחייבויות. הבטחנו שנשנה את השם."
 
בקבוצת האוהדים מרגישים שהנהלת הפועל חזרה בה והסבירו:"הם לא באמת רוצים למסור לנו את הקבוצה. ביום שישי במשחק שלהם מול אחי נצרת, אוהדים דיברו עם יוסי ועמוס והבינו מהם שנושא האיחוד ירד מהפרק, לפחות הם הבינו מי מכשיל את המהלך. עמדתם נוקשה ואין שום התקדמות. רק ניר ברקת יכול להזיז משהו ולגרום למהלך לצאת לפועל."
 
לבעלים של הפועל ירושלים, יוסי סאסי, נמאס. הוא מאוכזב וכועס שלמרות כל מאמציו, בקטמון לא עומדים בתנאי הראשוני.
 
סאסי הודיע הערב חד משמעית: "אדון אורי שרצקי חזר בו מתנאי ההסכם, מהכל, מכל התנאים הבסיסיים. אם אין פירוק, אין איחוד. זה היה התנאי הבסיסי. אני לא מוסר את הקבוצה לקטמון, אני דואג שתהיה קבוצה אחת שתיקרא הפועל ירושלים. הפועל חזקה זה קטמון מפורקת, זה התנאי הכי חשוב. בנוסף, אני דורש ערבויות, אני רוצה לדעת שאני עוזב והקבוצה תמשיך להיות מנוהלת בצורה טובה, ושלא יקרה לה שום דבר רע בסופו של דבר. אני לא מתכוון להיפגש עוד עם אף אחד כל עוד לא אומרים שיש פירוק."
 
ואם חשבתם שבקטמון מתכוונים לחכות עוד זמן רב, אז ממש לא. בקבוצת האוהדים כבר מדברים על העונה הבאה. בקטמון מתכוונים להחתים שחקנים בכירים יותר, על חוזים של שנתיים, כשהמטרה היא לעלות ללאומית. במועדון אומרים כי ליאור זדה יהיה המאמן הראשון איתו יישבו כבר בסיום העונה בעוד שבועיים.
 
 
 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה