הערב במלחה: הפועל מארחת אמ מכבי



מכבי תל אביב עולה הערב למלחה ובקבוצה של שרון דרוקר חושבים רק על דבר אחד: ניצחון. המאמן: "צריך להיות מרוכזים ומפוקסים לאורך כל המשחק". בריאן רנדל: "אני מאמין שהקהל שלנו יעניק לנו אווירה מדהימה". יהיה חם

 

הפועל ירושלים ומכבי תל אביב יפגשו הערב במלחה בסופר קלאסיקו של הכדורסל הישראלי (20:00, שידור ישיר בספורט 5), זאת במסגרת המחזור האחרון של הבית העליון, ורגע לפני שסדרות רבע גמר הפלייאוף יוצאות לדרך. הפועל מגיעה למשחק בכושר מצוין עם ארבעה ניצחונות מחמישה משחקים ואחרי שהבטיחה את יתרון הביתיות בפלייאוף. לאדומים עדיין יש סיכוי קלוש לסיים במקום השלישי, אם ינצחו את הצהובים ובמקביל מכבי ראשל"צ תפסיד בביתה לעירוני אשקלון.

 

אמש ערכה הקבוצה את אימונה המסכם, והמאמן, שרון דרוקר, התייחס למשחק הערב ואמר: "זה משחק שהכותרת שלו היא התמדה ונחישות. צריך להיות מרוכזים ומפוקסים לאורך כל המשחק". הפורוורד בריאן רנדל הוסיף: "מצפה לנו הערב משחק קשה מול קבוצה מצוינת, קבוצה שהיא אחת הטובות באירופה. בכל מפגש מול מכבי יש הרבה מתח ועניין וכך יהיה גם במשחק היום. אני מאמין שהקהל שלנו יעניק לנו אווירה מדהימה במלחה. נבוא עם הרבה רצון ונחישות בכדי לנצח את המשחק".

 

התמונה באדיבות האתר הרשמי של הפועל ירושלים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה