אבו סובחי: "אלי כהן נמצא בבית"ר בזכותי"



משחקה של בית"ר מול רמת השרון שתוכנן למחר נדחה, כמו הליגה כולה. הבעלים של בני לוד לא אהב את הביקורת של אלי כהן על אזברגה ואמר: "הוא בבית"ר בזכותי". בית"ר: "לא מתייחסים לעבריינים"

משחקה של בית"ר ירושלים מול רמת השרון שאמור היה להתקיים מחר נדחה, כחלק מההחלטה שקיבל אתמול אבי לוזון- לבטל את המשחקים בליגת העל ובלאומית.

במקום המשחק של בית"ר, נצפה מחר ב-20:00 בדבריו של יו"ר ההתאחדות שיכנס מסיבת עיתונאים וידבר על האלימות הגוברת במגרשים ועל התגרה שפרצה אתמול באיצטדיון וינטר בין אנשי בני לוד לשחקני הפועל רמת גן.
 
למרות הדחייה, בית"ר התאמנה היום ומחר יזכו השחקנים ליום חופשי. מאמן בית"ר אלי כהן התייחס היום למקרה וואמר: "בושה שמאמן מתנהג בצורה כזאת". כהן כמובן דיבר על סלימאן אזברגה שנצפה מכה את שחקני היריבה.
 
מי שלא אהב את דבריו הוא אבו סובחי, שדיבר היום בתוכנית "שבת של כדורגל", שמשודרת אצלנו ברדיו ירושלים בסינדיקציה עם רדיו תל אביב. כאילו לא הספיקו דבריו לאורך העונה נגד בית"ר ירושלים, הבעלים של בני לוד המשיך להתנגח בקבוצה של המדינה: "אלי כהן ישב חמש שנים בבית, הוא חזר בזכותי לבית"ר, שיזכור את זה. הוא הודה לי ואמר לי שהוא נמצא בבית"ר בזכותי."
 
בבית"ר שמעו את הדברים והחליטו שלא להרבות במילים: "אנחנו לא מתייחסים לעבריינים."
 
 
 
 
 התמונה באדיבות האתר הרישמי של בית"ר ירושלים.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה