אלי כהן עם היד על הדופק: אל תזלזלו ברמת השרון



מאמן בית"ר ניסה לעורר את שחקניו לקראת המשחק שיבטיח את ההישארות בליגת העל: "אל תגיעו זחוחים, אם לא נהיה בפוקוס נשלם על זה". אייבנדר ובן שושן נטשו את האימון אך צפויים לשחק

ביום ראשון תפגוש בית"ר את רמת השרון, ותנסה לרשום ניצחון שביעי רצוף ולהבטיח עונה נוספת בליגת העל.
 

כמובן שתיאורטית, בית"ר ירושלים כבר נשארה משום שהיא רחוקה 10 נקודות מהקו האדום, אך בכדורגל כמו בכדורגל הכל יכול לקרות ואלי כהן, מאמן בית"ר, מאמין בזה עד מאוד.
 
"אני מרגיש סוג של ריפיון, אתם לוקחים כדורים ורצים לבד למרות שהפסקנו לעשות את זה כבר לפני חודשיים. אל תזלזלו ברמת השרון, הם קבוצה שהגיעה לחצי גמר גביע המדינה ואם לא נהיה בפוקוס נשלם על זה".
 
דבריו של כהן לשחקניו באו לאחר שהמאמן הבחין באימון אתמול ששחקניו לא מרוכזים וסוטים מתוכנית האימון. בנוסף, התייחס המאמן לעובדה שבמשחק האחרון שחקניו כבשו שחקניו פעם אחת בלבד למרות אינספור המצבים אליהם הגיעו: "אנחנו צריכים לשחק ברצינות עד סוף העונה. מול עכו הגענו ליותר מ-20 מצבים אבל כבשנו רק פעם אחת וזה לא טוב. חייבים לשפר את היכולת בחלק הקדמי."
 
דן אייבנדר ועמית בן שושן לא הצליחו לסיים את האימון אתמול אך לשניים נותרו עוד שני אימונים (הבוקר ומחר), ובקבוצה מאמינים שישחקו . סטיבן כהן שהיה מורחק מול עכו וברק משה שהיה פצוע יחזרו לסגל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה