יוסי סאסי: קטמון תקבל את כל הדו"חות, אין מה לדאוג



המו"מ בין הקבוצות עדיין לא מתקדם מאחר וקטמון ממתינה לראות את כל החובות של הפועל ירושלים לפני חתימה על הסכם האיחוד. בצד השני ממתינים שקטמון תכריז על פירוק

בהפועל ירושלים ובקטמון, נחושים יותר מתמיד להגיע לסיכום על איחוד הקבוצות. כפי שפורסם כאן אתמול, הפועל קטמון תתפרק אך האוהדים יהיו אלה שינהלו את הקבוצה המחודשת, ובעצם, הקונספט יעבור לקבוצה שנמצאת בלאומית. עמוס סאסי וגיל רז יעזבו, כמו גם יוסי סאסי שימסור את הקבוצה בתמורה לכיסוי החובות.
 

בינתיים, בקטמון ממתינים לקבל מהפועל את כל הדו"חות הכספיים ופירוט על גובה החובות. בקטמון מעריכים כי מדובר בחובות בגובה 3 מיליון שקלים ואולי אף יותר ומתכוונים לדאוג לפריסת תשלומים לטווח ארוך.
 
יוסי סאסי התייחס לנושא ואמר: "להפועל ירושלים אין חובות עצומים. מדובר בהוצאות שיש לכל קבוצת כדורגל. המועדון שלנו מסודר מאוד ומזה שנים, אין לנו חובות ענק. בסך הכל השתמשנו העונה בחלק מהתקציב של העונה הבאה, משהו כמו חצי מיליון שקל. אנשי קטמון כבר נפגשו עם רואה החשבון שלנו וישבו איתו על המספרים. הם יקבלו את כל הדו"חות, אין מה לדאוג."
 
בקטמון אגב, טוענים כי בחול המועד היו אמורים להיפגש עם רו"ח של הפועל, אך הפגישה בוטלה ומאז הנהלת הפועל לא אישרה את הפגישה. "לא נותנים לנו להיפגש עם הרואה חשבון, הפועל צריכה להבין שזה בדיוק כמו שקונים קרקע, צריך לבדוק את המקום, לראות מה אפשר לעשות, איך בונים. אי אפשר לחתום על חוזה בלי לדעת את כל הפרטים", אומרים בקטמון.
 
כאמור, שני הצדדים מעוניינים מאוד לסגור את העיסקה ובמהירות. קטמון אף הודיעה שבמקרה ויגיעו להסכמה עם הפועל, ב-5 במאי תיערך אסיפת אוהדים וההסכם יובא לאישורם.
 
בהפועל מצד שני, ממתינים שקבוצת האוהדים תכריז על פירוק, כמו שסוכם: "הבסיס לכל ההסכם הוא הפירוק. כל השאר זה בשוליים. אני מאמין שהכל יסתדר בסופו של דבר ואם לא, לא קרה כלום", אמר סאסי.
 
בקטמון מתייחסים לנושא הפירוק ואומרים: "אם נפרק את העמותה איך נחתום על חוזה? הפועל שלחה לנו מסמך ביום רביעי שההעברה של המועדון תילקח על ידי בודדים, ואין שום סרט בעולם שזה יכול לקרות. רק העמותה יכולה לרשום על עצמה את הסכומים המדוברים. לא שרצקי ולא אף אחד אחר יכול."
 
צד נוסף ומשמעותי באיחוד הוא כמובן, ראש העיר, ניר ברקת, המתווך הראשי בעיסקה המתגבשת. בהפועל אומרים כי ברקת הבטיח לגייס משקיע חיצוני שיתמוך כלכלית בקבוצה ועדיין לא עשה זאת. בקטמון לא מודאגים ומבחינתם, גם אם לא יגיע משקיע מבחוץ, הם מתכוונים לקחת את המועדון ולהמשיך במתכונת הנוכחית של קבוצת אוהדים וספונסרים. במועדון אומרים ש"אורי שרצקי הסתדר יופי והצליח לגייס 30-40 ספונסרים בעונה. עם קבוצה בלאומית יהיה לו הרבה יותר קל."
 
במקביל נודע כי דני קליין עורב בסוגיית האיחוד, וצירופו למהלך היה ועדיין אופציה. מקורבים לעיסקה מספרים כי קליין בתמונה אך עדיין רחוק מאוד מלהצטרף או לחפש משקיע.
 
 
צילום: גיא יצחקי, אתר הפועל קטמון ירושלים.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה