דרוקר: "הרבה תלוי בנו, ואמרתי את זה לשחקנים"



בהפועל ירושלים מרוצים מאוד מהניצחון אתמול על עירוני אשקלון וכבר מתכוננים למכבי תל אביב. עוד מהמאמן: "נתכונן בהתאם ונעשה את הכל בשביל לנצח"

בהפועל ירושלים מרוצים מאוד מהניצחון המרשים אתמול, 63:83 על עירוני אשקלון, ניצחון שהבטיח שהקבוצה תסיים את הבית העליון לפחות במקום הרביעי ותהנה מיתרון ביתיות בפלייאוף. המאמן, שרון דרוקר, התייחס למשחק ואמר: "אנחנו אחרי שני משחקי חוץ טובים, ואני מרוצה. התחלנו במסע קשה, אבל עכשיו חזרנו להיות קבוצה שנעים לראות אותה, עם יותר מחויבות ונחישות. אנחנו עדיים חסרים כמה דברים, אבל הרבה תלוי בנו, ואמרתי את זה לשחקנים. אם נשחק עם אותה מחויבות, דברים יכולים להיראות טוב".

  

ראמל בארדלי הוסיף ואמר: "הצלחנו להביא לידי ביטוי את משחק המעבר שלנו וגם הנענו טוב את הכדור. כשאתה עוזר אחד לשני, מנצחים משחקים. אנחנו משתפרים בתקופה האחרונה ונגיע מפוקסים גם למשחק הבא בשביל לנצח".

 

המשחק הבא של האדומים, כאמור, יהיה מול מכבי תל אביב. אם הקבוצה של שרון דרוקר תנצח את האלופה ומכבי ראשון לציון תפסיד לעירוני אשקלון, הפועל תסיים את הליגה במקום השלישי ובכך תימנע ממפגש עתידי עם מכבי כבר בחצי גמר הפיינל פור. דרוקר התייחס גם למשחק בראשון ואמר: "נתכונן לערב הזה בצורה הכי טובה שאפשר. מכבי נותנת עונה מצוינת בליגה ועושה בליגה ככל העולה על רוחה, אבל נתכונן בהתאם ונעשה את הכל בשביל לנצח".

  

התמונה באדיבות האתר הרשמי של הפועל ירושלים.

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה