הערב: הפועל מדרימה לאשקלון



הקבוצה של שרון דרוקר, שנמצאת במצב רוח נפלא אחרי הניצחון על חולון, תנסה לנצח לראשונה העונה את הקבוצה של אריק אלפסי ולהבטיח את המקום הרביעי בליגה

הפועל ירושלים תמשיך הערב את המאבק שלה בפלייאוף העליון, כשתצא למשחק חוץ קשה מול עירוני אשקלון (19:35, שידור ישיר בערוץ 58). בעקבות ההפסד אמש של הפועל חולון למכבי תל אביב, ניצחון הערב על הקבוצה מהדרום יבטיח לשחקנים של שרון דרוקר את המקום הרביעי בטבלה בסיום העונה הסדירה. במילים אחרות, זה אומר מפגש מול מכבי תל אביב בחצי גמר הפיינל פור (אם הפועל ומכבי אכן יעפילו אליו) ויתרון ביתיות בפלייאוף, ככל הנראה מול הקבוצה של דן שמיר מאולם הפחים.

 

במידה והפועל תפסיד היום, ההכרעה לגבי המיקום בו תסיים את הקבוצה את הליגה תעבור ליום ראשון הקרוב, אז תארח הקבוצה את מכבי תל אביב במלחה. האדומים מגיעים למפגש הערב עם מצב רוח מצוין, אחרי שהצליחו לגבור במחזור האחרון על הפועל חולון. אשקלון כבר הצליחה לנצח פעמיים העונה את הפועל, והיא ללא ספק הכבשה השחורה של האדומים. למרות זאת, אשקלון פתחה את משחקי הבית העליון עם שני הפסדים בבית, ורק ניצחון הערב יקרב אותה בחזרה על עבר המקום השישי.

 

התמונה באדיבות האתר הרשמי של הפועל ירושלים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה