עכשיו או לעולם לא: הקיץ הגורלי של האדומות



השנים חולפות, הפילוג נמשך, והקהל חצוי בין הגעגועים לבית לבין קבוצת האוהדים. בהפועל כבר מחכים לקיץ ותתפלאו, גם בקטמון כבר מדברים על האיחוד ואומרים:"עכשיו או לעולם לא"

חמש שנים עברו מאז הוקמה הפועל קטמון ירושלים, והפכה לקבוצה בה האוהדים קובעים את הכל. הם מגייסים תקציב, ספונסרים, ומנהלים את הקבוצה בשקיפות מלאה.

בצד השני, בקריית יובל, ניסו להתאושש מהמכה באמצעות הנהלה חדשה והחלטה, להביא את המועדון לקהל.

הפועל קטמון הספיקה לעלות ליגה פעמיים בשלוש שנים האחרונות, והפועל ירדה לליגה א' ושבה לעונה טובה בלאומית.

למרות הכל, בקריית יובל חושבים על קטמון, ובמבט מתגעגעים לימים שטדי היה אדום. אף אחד בהפועל קטמון ירושלים לא מוכן לדבר בגלוי על נושא האיחוד, אבל בתוך המועדון כבר יודעים ומבינים, אין ברירה אחרת.

לאורך העונה, כל שאלה בעניין שהופנתה לאורי שרצקי נענתה בצורה מתחמקת: "לא מדברים על איחוד במהלך העונה". בהפועל מצד שני, ניצב היו"ר גיל רז, שלא אחת טען שיש להחזיר את האוהדים לקבוצה, בלי תנאים מוקדמים, דבר שמן הסתם לא היה מקובל ולו לרגע על אנשי קטמון.

מי שלא מפחד לדבר בגלוי על האיחוד הוא הבעלים יוסי סאסי. תגידו מה שתגידו, אבל מתקופת ויקטור יונה והריבים המתוקשרים, עברו הרבה מים בנהר. יוסי סאסי מחזיק כבר שנים את הפועל לגמרי לבד, בצורה די מכובדת יש לומר.

אבל למרות ההצלחה היחסית של הפועל, סאסי עצמו לא שקט ומעוניין באיחוד. הבעלים של הקבוצה מקריית יובל לא מציב תנאים, ולא פוסל את צירופו של אורי שרצקי להנהלת הקבוצה, למרות חילוקי הדעות.

ויש גם אגו. בכל קבוצה יודעים שאיחוד הוא הפתרון לכל הצרות. האוהדים, יודו בכך או לא, מתגעגעים גם הם לימים שהפועל הייתה שם דבר בכדורגל. האוהדים של שתי הקבוצות מרבים להתנגח זה בזה בטוקבקים, ולהביע שנאה, אבל בתוך תוכם, כל אחד חולם על קבוצה אחת מאוחדת וחזקה.

מאתמול בצהריים, בזמן שהעלתי שוב את נושא האיחוד, קיבלתי לא מעט פניות,סמסים וגם טלפונים, מאנשים שמסכימים איתי מאוד וגם מכאלה שלא בעניין וחושבים שטוב יהיה אם קטמון תמשיך בשלה. הדעה הרווחת היא ללא צל של ספק, שיש לקדם בדחיפות את החיבור המחודש בין הקבוצות, והבעיה העיקרית היא שאף אחד עדיין לא עלה על הנוסחא. 

גורמים בהפועל קטמון הגיבו: "בהפועל הבינו שהם לא יכולים להסתדר לבד. למרות הכסף ולמרות ההצלחה בלאומית, האוהדים לא הגיעו. לנו יש כסף ואוהדים אבל זה לא אותו דבר כל עוד הקבוצות לא ביחד. אם זה לא יקרה בפגרה הנוכחית, הקבוצות ישארו מפולגות לנצח."

עמוס סאסי הגיב על הנושא: "אין זכות קיום לקטמון ולהפועל כל עוד הם מפולגות.האיחוד הוא חובה לירושלים. אני תמיד מוכן לשבת ולדבר, אין לי שום דבר נגד אף אחד.אני חושב שהגיע הזמן לאיחוד."

אורי שרצקי הגיב: "כשהתנאים יבשילו זה יקרה."

רוצים איחוד, חושבים אחרת? טקבקו! שיהיה בהצלחה!

 

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה