הערב: בית"ר מארחת את עכו



הקבוצה של אלי כהן רוצה להבטיח סופית את הישארותה בליגה ולהשיג ניצחון שישי ברציפות. אבי ריקן, ערן לוי וקובי מויאל בהרכב. סטיבן כהן וברק משה יעדרו. היציע המזרחי לא יפתח

בית"ר ירושלים תמשיך הערב במסע ההיחלצות שלה מהתחתית, כשתארח (20:00, טדי) את הפועל עכו. המשחק עצמו כבר פיקנטי בכל מה שקשור לאנשים שעומדים על הקווים: אלי כהן מול אלי כהן. על הדשא, ניצחון של הצהובים-שחורים על עכו המדשדשת עשוי להבטיח סופית את ההישארות של הקבוצה בליגה ובבית וגן מקווים שהקבוצה תשלים הערב ניצחון שישי ברציפות.

 

בית"ר ערכה אתמול אימון מסכם לקראת המשחק היום, בסיומו אמר כהן לשחקנים: "אל תחשבו שניקח מול עכו את הנקודות בקלות. אנחנו מגיעים אחרי תקופה טובה, אבל זה קרה רק בזכות העבודה הקשה ואיתה אנחנו חייבים להמשיך. עכו קבוצה טובה, שיכולה להפתיע אותנו, ואנחנו חייבים להיערך בהתאם".

 

אבי ריקן יחזור להרכב וצפוי למלא את מקומו של סטיבן כהן, שלא ישחק בגלל כרטיסים צהובים. בחוד, ערן לוי ימשיך לקבל את הקרדיט על חשבונו של לאונרדו פאסוס ואילו קובי מויאל צפוי לעלות לשחק עם זריקה. ברק משה יעדר בשל פציעה בגב. היציע המזרחי במשחק, אגב, יהיה סגור הערב, זכר לעונש שספגה בית"ר מבית הדין.

 

התמונה באדיבות האתר הרשמי של בית"ר ירושלים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה