אנחנו נשארים בליגה



הפועל קטמון שוב הפסידה, הפעם 0:2 בטדי לכפר יונה. כדאי שתתחילו לשנן: דרבי מול הפועל ירושלים לא יהיה בעונה הבאה, ליגה א' כן. שי אהרון החמיץ פנדל, השחקנים זכו לשריקות בוז בסיום

 

עוד שבת עברה, ובהפועל קטמון ממשיכים ליפול על הראש. אם חשבתם שההתפטרות של ליאור זדה והחזרה שלו לקבוצה אחרי שלושה ימים תעשה את שלה, תחשבו פעמיים. האדומים הפסידו גם היום, הפעם 0:2 בטדי לעירוני כפר יונה, ואם לא יקרה משהו חריג, גם בעונה הבאה תמשיך לשחק הקבוצה בליגה א'.

 

כפר יונה פתחה את המשחק טוב יותר ועלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-18 מרגליו של אופיר חלוואני. לקראת סוף המחצית הראשונה השחקנים של זדה זכו לקבל פנדל, אחרי הכשלה ברחבה על איסלם אלזינטי. שי אהרון לקח אחריות, או לפחות ניסה, אבל בעט את הפנדל לקורה ומשם החוצה. עם תחילת החצי השני, מספר 9 קיבל עוד הזדמנות נפלאה להשוות את התוצאה, כשהגיע לבדו מול השוער, אבל במקום לכבוש, נפל ברחבה וספג כרטיס צהוב על התחזות.

 

בשלב הזה של המשחק, זרק זדה למערכה את כל הכלים ההתקפיים שלו וקטמון נשארה עם ארתום טרטיאק בלבד בחלק ההגנתי. האורחים מכפר יונה ניצלו זאת, ושש דקות לסיום המשחק ניצלו טעות של אותו טרטיאק בשביל להקפיץ את הכדור מרגליו של עמית רצאבי מעל עמית שמש, להכפיל את התוצאה ולגמור את המשחק. בתוספת הזמן אלזינטי עוד חטף כרטיס אדום אחרי שגלש בפראות לרגליו של אדם לם.

 

עם השריקה לסיום, שריקות בוז צורמות ואפילו קללות ליוו את השחקנים לחדר ההלבשה. חבל שככה מסתיימת העונה של הפועל קטמון.

 

התמונה באדיבות האתר הרשמי של הקבוצה.

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה