דרוקר: "אי אפשר לגמור משחק עם 19 איבודים"



בהפועל ירושלים מאוכזבים מאוד מההפסד אתמול לראשון לציון. גורם בקבוצה: "היינו בטוחים שאנחנו עולים על דרך המלך". אורי קוקיה: "כנראה שראשון יותר טובים מאיתנו"

אכזבה גדולה בהפועל ירושלים בעקבות ההפסד אמש 76:82 למכבי ראשון לציון, הפסד שכנראה חרץ כי האדומים לא יסיימו את הליגה הסדירה במקום השלישי בטבלה. "היינו בטוחים שאנחנו עולים על דרך על המלך, ואז חטפנו את הסטירה", סיפר הבוקר גורם בקבוצה לאתר שלנו, "זה לא חוסר מזל ולא נעליים, ראשון השנה פשוט קבוצה הרבה יותר טובה מאיתנו". ביום רביעי הקרוב מחכה לקבוצה עוד משחק קשה, הפעם מול הפועל חולון בחוץ, ובמלחה מקווים שהשחקנים של שרון דרוקר יחזרו לעצמם.

 

המאמן עצמו אמר על המשחק אתמול: "לא הרגשתי את השחקנים שלי. באנו בלי הפרמטרים שהביאו אותנו עד לפה, וברגע שזה קורה אתה משלם על זה במזומן ומיד, בטח מול קבוצה כמו ראשון לציון, שהיא קבוצה טובה. ההפסד הזה יגרום לשחקנים להבין שרק ביחד הם יוכלו להצליח. אי אפשר לגמור משחק עם 19 איבודים וחבל שרק כשהרגשנו את החבל על הצוואר, התחלנו לשחק".

 

הפורוורד אורי קוקיה הוסיף: "אנחנו מודעים ליכולות ולמוגבלות שלנו. כנראה שראשון יותר טובים מאיתנו, אם הם מעלינו בטבלה. ברגע שאנחנו לא באים מפוקסים בהגנה, זה מה שקורה. לא שמרנו ובגלל זה רדפנו אחריהם כל המשחק. אנחנו לא מצליחים ליצור רצף של ניצחונות. נצטרך לבוא יותר מוכנים לפלייאוף, ולא משנה נגד מי נשחק".

 

התמונה באדיבות האתר הרשמי של הפועל ירושלים.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה