משחק רע מאוד של הפועל ירושלים הסתיים בהפסד 76:82 למכבי ראשון לציון במלחה. המקום השלישי מתרחק, במלחה צריכים להיות מודאגים. 15 נקודות של די ג'יי סטרוברי לא הספיקו

דווקא אחרי תקופה טובה, במהלכה השיגה ארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים, חזרה הערב הפועל ירושלים ליכולת הרעה שלה, כשהפסידה במלחה 76:82 למכבי ראשון לציון. בכלל, נראה שהכתומים מעיר היין הפכו השנה לכבשה השחורה של האדומים, אבל אם להיות כנים, הפועל שיחקה היום רע מאוד והגיעה לה להפסיד הערב אפילו בהפרש גבוה יותר.

 

הקבוצה של אפי בירנבוים ומתן חרוש שלטה במשחק כבר מהפתיחה, כשהיא מנצלת ערב מצוין של אדריאן יוטר (24 נק') ואיתי שולמן (22 נק') בשביל לברוח לשחקנים של דרוקר ולהוביל 35:43 בהפסקה. למרות שהופיעה למשחק ללא ג'ו רקופורד הפצוע, הגדילה ראשון את הפער עם פתיחת החצי השני ועשר דקות לסיום כבר הוליכה 55:70. הפועל עוד ניסתה לעשות קולות של קאמבק ברבע האחרון, אבל זה לא הספיק, והאדומים הפסידו בקרב בחשוב על המקום השלישי, אליו כבר לא יגיעו כנראה בסיום העונה הסדירה.

 

קלעו להפועל: די ג'יי סטרוברי-15, ראמל בראדלי ובריאן רנדל-14 כ"א, יובל נעימי-11, דן גרונפלד-7, גוני יזרעאלי-5, אלישי כדיר ואורי קוקיה-4 כ"א, ג'ון תומאס-2.

 

התמונה באדיבות האתר הרשמי של הפועל ירושלים.

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה