דרוקר" "רוצים להמשיך בקו החיובי שלנו"



הפועל ירושלים תארח באווירת החג את הכתומים מעיר היין ותנסה להעפיל למקום השלישי. המאמן: "עומדת בפנינו הערב משימה חשובה, נצטרך לשמור על כל הפרמטרים שהצבנו לעצמנו"

  
חג או לא חג, כדורסל משחקים והפועל 'מגדל' ירושלים תארח הערב (19:10, שידור ישיר בספורט 5+) את מכבי ראשון לציון במלחה, זאת במסגרת המחזור השני של הבית העליון. אחרי שפתחו את הסיבוב השלישי עם ניצחון חוץ נפלא על הפועל גלבוע/גליל, שהיה הרביעי בחמשת המשחקים האחרונים, האדומים רוצים להמשיך במומנטום מול הקבוצה של אפי בירנבוים, בידיעה שניצחון הערב יקפיץ אותם מעל הכתומים, היישר למקום השלישי. אתמול  ערכה הקבוצה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול היריבה העיקשת והמאמן, שרון דרוקר, ייהנה הערב מסגל מלא.

 

הקואץ' אמר לקראת המפגש המסקרן: "עומדת בפנינו הערב משימה חשובה ואנו בהחלט רוצים להמשיך בקו החיובי שלנו. נצטרך לשמור על כל הפרמטרים שהצבנו לעצמנו ולשפר אותם במשחק היום ובמשחקים הקרובים". הרכז, גוני יזרעאלי, הוסיף: "מצפה לנו היום  משחק לא פשוט מול קבוצה טובה שעשתה לנו הרבה קשיים העונה. נבוא נחושים במטרה ברורה לנצח ולהמשיך במומנטום הטוב שלנו מהתקופה האחרונה".

 

התמונה באדיבות האתר הרשמי של הפועל ירושלים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה