דרוקר: "אמרתי לשחקנים שאנחנו לא נופלים מאף אחד"



בהפועל מרוצים מהניצחון החשוב אתמול על גליל/גלבוע. עוד מהמאמן: "ידענו שזה משחק שיראה לאן אנחנו יכולים להגיע". בריאן רנדל: "התחברנו ויש לנו סגל שירוץ חזק עד לסיום בעונה"

בהפועל ירושלים קיבלו בשמחה ובעיקר בסיפוק את הניצחון אמש, 67:69, על סגנית האלופה, הפועל גליל/גלבוע, בפתיחת משחקי הבית העליון. במועדון שיבחו בעיקר את די ג'יי סטרוברי, שנתן משחק ענק של 28 נק', אחרי תקופה לא הכי טובה של השחקן. כעת, בהפועל רוצים להמשיך ולצבור ניצחונות, זאת במטרה לשפר את המיקום של הקבוצה לקראת הפלייאוף המתקרב ובא.

 

המאמן, שרון דרוקר, אמר על המשחק אתמול: "אני מאמין בלהתרכז בקבוצה שלנו ולא ביריבה. הרבע הראשון שלנו היה ממש לא טוב מבחינה הגנתית, והייתי צריך להשתולל על השחקנים בשביל לתקן את זה. אחרי זה, הם קלעו 40 נקודות בשלושה רבעים, וזה אומר הכל. היינו אגרסיביים, למעט הרבע הראשון, ובסופו של יום, ידענו שזה משחק שיראה לאן אנחנו יכולים להגיע. אמרתי לשחקנים שלי לפני חודשיים שאנחנו לא נופלים מאף אחד, ושאם נקריב גוף נוכל לנצח, והוכחנו את זה בגדול".

 

בריאן רנדל הוסיף ואמר: "חלק מהתפקיד שלי זה לתת את האנרגיות וההשראה בהגנה, ואתמול די.ג'יי הרים אותי ומשם המשכתי לעשות את זה. זאת לא הייתה אותה קבוצה במפגש הקודם, כי עכשיו התחברנו ויש לנו סגל שירוץ חזק עד לסיום העונה. המשחק אתמול היה מאבק, אבל הצלחנו בסופו של דבר לקחת את המשחק".

 

התמונה באדיבות האתר הרשמי של הפועל ירושלים.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה