ערן לוי מודה: סבלתי, היה לי קשה על הספסל



בבית"ר ירושלים מתמוגגים מהקהל ומהלחימה של השחקנים. מגרלשווילי: "נמס מהקהל כל משחק". פאסוס ואיקנדה עשויים לעזוב, אלי כהן: "אסור לדבר על זה כרגע"

אושר בבית"ר ירושלים. הגעתו של אלי כהן לבית"ר, עליה דובר רבות, שינתה את כל ההתנהלות של השחקנים,העלתה את רמת האימונים ואת הדרך בה מתייחסים בקבוצה אחד כלפי השני.
 

מהיום שנחת בבית"ר, כהן מטפטף לשחקניו שהם קבוצת צמרת לכל דבר, וכך בדיוק נראית בית"ר במחזורים האחרונים. לשם השוואה, בתקופת יובל נעים, שחקני בית"ר שמעו תמיד שהם קבוצת תחתית ושהסגל לא מספיק טוב, אבל כהן הוכיח אחרת.
 
גם בלי לאונרדו פאסוס המושעה, בית"ר עשתה אתמול צעד ענק בדרך להבטיח את מקומה בליגת העל, אם כי זה עדיין לא רישמי.
 
כובש השער, ערן לוי, שזכה לפתוח בהרכב בזכות השעייתו של פאסוס סיפר בגילוי לב לאתר הרישמי: "סבלתי מאוד עד שפתחתי אתמול בהרכב. היה לי קשה לשבת על הספסל וחיכיתי המון להזדמנות הזאת. האמנתי תמיד שאני יכול לתרום והתמיכה של הקהל עזרה לי המון. תמיד האמנתי ואני אף פעם לא מתייאש. סבלתי המון אישית ועכשיו אסור להוריד את הרגל מהגז." 
 
חברו הטוב, חיים מגרלשווילי הוסיף : "אני שמח מאוד בשביל ערן והלוואי שהיו לו עוד הרבה גולים. יש מלא אופי בקבוצה שלנו, אנחנו חבורה של גברים וצריך להמשיך ככה ולנצח משחק אחרי משחק." 
 
בעניין אחר, לאונרדו פאסוס והרמוני איקנדה סיימו את דרכם בקבוצה ככל הנראה. אלי כהן מסרב להחזירם לסגל בשל פרשה שכרגע לא ניתנת לפרסום. כהן אמר בסיום המשחק: "יש איפול על הנושא. בימים הקרובים נקבל החלטה."
 
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה