כבר לא "מיסטר נייס גיא"



לופא קדוש החליט להעמיד את שחקניו במקום וערך להם אסיפה קשה במיוחד, רגע לפני המשחק מול רעננה: "כל אחד שיושב כאן זה בזכותי. שהרכלנים לא ידאגו, הפנקס פתוח"

כמה יפה יכלה להיות העונה של הפועל ירושלים, אם רק חלק משחקניה היו מפנימים את תפקידם האמיתי, לדבר על הדשא.
 

היום תגיע הפועל למשחק הכי חשוב שלה העונה, מול הפועל רעננה (15.00), המשחק שיקבע אם העונה הזאת עוד יכולה להיות טובה ומוצלחת או תיחשב כמאכזבת לאוהדיה וליוסי סאסי שקיווה להיות הבעלים של קבוצה בליגת העל בעונה הבאה.
 
לופא קדוש, כולם כבר יודעים,הוא לא מהמאמנים שהופכים שולחנות ומשתוללים אחרי הפסדים. גם שישה הפסדים רצופים לא הצליחו להוציא את קדוש מהכלים, אבל התקרית אתמול עם עידן טל גרמה למאמן לנסות ולשים סוף לכל מה שלא שייך לכדורגל בקבוצה שלו.
 
אתמול בבוקר ערך קדוש אסיפה לשחקניו שהיו בטוחים שמדובר בעוד שיחה שיגרתית לפני משחק, אבל המאמן הכין להם הפתעה: "יש כאן כמה רכלנים שהגיע הזמן שיתחילו להתעסק בכדורגל. כל אחד ואחד שיושב פה נמצא כאן בזכותי, אני רציתי שישחק פה. אתם לא מיניתם אותי להיות מאמן הפועל ירושלים, אבל אני כן הפכתי אתכם להיות שחקנים במועדון הזה."
 
המאמן המשיך וירה בטון דיבור כועס:"שהרכלנים לא ידאגו, יש לי פנקס פתוח ואני רושם הכל. כל דבר שנאמר וכל דבר שאני שומע, הכל שמור אצלי. העונה עדיין לא הסתיימה, הכל עוד פתוח."
 
בצד המקצועי, המאמן לא תירגל את ההרכב שצפוי לפתוח. עידן טל כידוע, מושעה, אסף עזו מורחק, ואיציק כהן ייעדר אחרי שצבר חמישה כרטיסים צהובים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה