עמוס סאסי עושה סדר בבלאגן



להנהלת הפועל ירושלים נמאס מהביקורות נגד המאמן ומהשמות שעולים כמועמדים להחליפו. נציג הבעלים מבהיר: "לופא היה ראוי ונשאר ראוי לאמן את הפועל. לא פנינו לשום מאמן אחר". איציק כהן, עידן טל ואסף עזו ייעדרו מהמשחק מחר מול רעננה

העונה של הפועל ירושלים עוד לא הסתיימה, והם אפילו יכולים להיכנס לפלייאוף העליון אם רק ינצחו מחר את הפועל רעננה, אבל שחקנים בכירים בקבוצה וגם מסביב התחילו משום מה להיערך לעונה הבאה.
 

שחקנים מנסים להבטיח את מקומם, מאמנים דוחפים את שמם ללא קשר למציאות ואת לופא קדוש כנראה, אף אחד לא לקח בחשבון, מלבד ההנהלה.
 
יוסי סאסי מעריך מאוד את המאמן וגם בתקופות הפחות טובות העונה, הדגיש כי קדוש הוא המאמן הכי טוב ונכון להפועל. היום, גם אחיו עמוס סאסי מיישר קו.
 
נציג הבעלים אמר לנו הבוקר: " אני קורא בדיוק כמו כולם את השמות שעולים בתקשורת ואני יכול להגיד שמדובר בספקולציות של אנשים. למה אף אחד לא התקשר לשאול אותי בנושא זה? כי ידעו שזה לא נכון. איזו סיבה יש לנו לשבת בשלב זה ולהעלות שמות של מועמדים? שטויות."
 
סאסי המשיך ואמר:" לופא מאמן מצויין שאני מעריך מאוד. מי אמר שהוא לא ממשיך? הוא היה ראוי ונשאר ראוי לאמן את הפועל. אף אחד לא יודע מה יהיה פה בקיץ אז כך שלהעלות שמות של מועמדים לאימון ולדבר על שחקנים שממשיכים או עוזבים זה מיותר."
 
אגב, המאמן היחיד שבאמת נלקח בחשבון במידה והקבוצה לא תסכם עם קדוש, הוא מישל דיין. עדיין לא ברור האם דיין מעוניין לשוב לאמן ומה שבטוח, בהפועל מעריכים אותו מאוד מבחינה מקצועית.
 
מחר: משחק על עונה שלמה
 
בקבוצה ממתינים בקוצר רוח למשחק מחר מול הפועל רעננה, שיקבע את מיקומם-בפלייאוף העליון או באמצעי. מהמשחק ייעדר איציק כהן המוצהב, אסף עזו שמורחק וגם עידן טל שהושעה אתמול עד להודעה חדשה בגלל דברים שאמר לקדוש ובין היתר הוסיף: "מי אתה בכלל? לא הבאת שום השגים בכל הקריירה שלך."
 
המאמן סירב להתייחס לתקרית אך הסכים לומר: "ההחלטה להשעות את עידן הייתה שלי ואך ורק שלי. אני לא מתכוון לפרט בתקשורת מה קרה בדיוק ומה אני חושב. הוא יעמוד לוועדת משמעת ואין לי יותר מה להוסיף. אף אחד לא אמר שהמשחק מחר לא חשוב אבל הסתדרנו בלי עידן גם מול אום אל פאחם."
 
חיים איצרין ישוב להרכב אחרי שנעדר משני משחקים. אופיר עזו ומתי אברהם צפויים לפתוח במקומם של טל וכהן. אוסקר גררו סוחב פציעה כבר שבועיים אך נראה שהוא יפתח בכל זאת.
 
בעניין אחר, אלי דרעי דיווח למפקדיו שהוא פצוע והוציא גימלים מצה"ל אך במשחקה האחרון של הקבוצה נכנס השחקן כמחליף. מפקדיו שגילו זאת, הודיעו שיטפלו בנושא בחומרה. קדוש אמר לנו בנושא: "אין לי שליטה על מה שחקנים מספרים בצבא, למועדון אין איך לטפל בנושא."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה