גרי אסוס עזב, שחקנים: "ליאור עשה מעשה אמיץ"



הקשר הגיע הבוקר מלווה בסוכנו לאימון הקבוצה וסיכם על עזיבתו. למי שתהה, השחקנים מרוצים משחרורו וחושבים על יום שישי: "חובה לנצח את ערד"

אחרי שבשבוע שעבר הודיע ליאור זדה לגרי אסוס שהוא משוחרר מהקבוצה, הבוקר הגיע הקשר מלווה בסוכנו לאימון על מנת לסגור את הפרטים האחרונים בנוגע לשחרורו.
 

ההחלטה של זדה התקבלה סופית באחד מאימוני הקבוצה, כשהמאמן ראה את אסוס משחק באגרסיביות וכמעט נקלע לעימות פיזי עם כפיר מלול.
 
באותו אימון לקח זדה את אסוס לשיחה בה הטיח הקשר דברים קשים במאמן: "אני מרגיש שמחפשים אותי תמיד ומסתכלים עליי מקרוב. יש כאן שחקנים שמעשנים סיגריות, אתה יודע את זה ולא עושה שום דבר."
 
הצוות המקצועי מתמודד כבר תקופה ארוכה עם התנהגותו של אסוס שמרבה להתווכח עם שחקנים, להחמיץ פנים בכל פעם שהוא לא משחק וגם לבלות בלילות לפני משחקים. אירועי השבוע שעבר גרמו לליאור זדה להרים ידיים ולוותר על השחקן.
 
החברים של גרי בקבוצה לא התרגשו משחרורו ואמרו: "ליאור עשה מעשה אמיץ. לא כל מאמן היה משחרר שחקן בשלב זה של העונה. הוא ראה בדיוק מה גרי עושה לקבוצה והגיע הזמן שיעזוב."
 
בצד המקצועי, הקבוצה ערכה אימון בוקר ומחר תערוך את האימון המסכם לקראת המשחק ביום שישי מול ערד. שחקנים בקבוצה הבהירו: "אם לא ננצח את המשחק הזה, יהיה קשה מאוד להתאושש מבחינה מנטלית. הפסד פירושו שהחלום שלנו לעלות ליגה נגמר ולא משנה שנותרו ארבעה משחקים נוספים אחרי ערד. ליאור עושה הכל כדי להחדיר בנו מוטיבציה והמבחן האמיתי של כולם יהיה ביום שישי. חובה לנצח."
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה