מה צריכה הפועל כדי להיכנס לפלייאוף העליון?



ביום שישי תפגוש הפועל ירושלים את הפועל רעננה שהבטיחה אתמול את מקומה בפלייאוף העליון. גם האדומים רוצים להיכנס לשישייה הראשונה: אפשרי אך לא קל

המחזור האחרון בעונה הסדירה של הליגה הלאומית יתקיים ביום שישי הקרוב ויגרום לשלוש קבוצות ללחץ דם גבוה ודפיקות לב מהירות במיוחד.
 

את הפועל ירושלים יעניינו שני משחקים באותו יום: האחד, שלהם מול הפועל רעננה שלא זכורה לטובה, והשני, המשחק בין אחי נצרת לאום אל פאחם שכרגע, נמצאות במקומות 5-6, המובילים אותם לפלייאוף העליון. אז מה הפועל צריכה לעשות כדי לשמח את האוהדים הירושלמים?
 
נתחיל עם התסריט הכואב ביותר לאדומים:  הפסד לרעננה. במקרה שכזה, הפועל ירושלים תסיים את העונה מחוץ לפלייאוף העליון, במקום "טוב" בפלייאוף האמצעי, המשעמם והמיותר.
 
תיקו ברעננה: אם הפועל ירושלים לא תצליח להשיג שלוש נקודות, גם תיקו יכול להספיק לה. אם אום אל פאחם תפסיד את המשחק, האדומים ישוו את כמות הנקודות ל-44, ויעברו את הקבוצה של אבי סבג בהפרש שערים טוב יותר. תיקו בין קבוצות המגזר, ישאיר גם הוא את הפועל מחוץ לתמונה.
 
ועכשיו, לתסריט האופטימי ביותר, שיכול לגרום נחת להנהלה, לצוות המקצועי וכמובן לאוהדי הקבוצה, ניצחון ברעננה:  בכל מצב של ניצחון, הפועל תסיים עם 46 נקודות את העונה. אם אחי נצרת לה 46 נקודות תפסיד, הפועל נכנסת לפלייאוף העליון בזכות הפרש שערים טוב יותר. אם אום אל פאחם תפסיד, הפועל נכנסת על חשבונה. וגם במצב של תיקו בין השתיים, האדומים בפלייאוף העליון.
 
שימו לב שחקני הפועל: אחרי שספגתם חמישה הפסדים רצופים בליגה, השער של אופיר עזו מול אום אל פאחם, החזיר אתכם לחיים ויכול להציל לכם את העונה, אם רק תשיגו ניצחון קטן ברעננה. שיהיה בהצלחה.
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה