הפועל בבית העליון. גרונפלד: "נוכל ללכת עד הסוף"



הניצחון של האדומים אתמול על מ.כ הבקעה קבע שהקבוצה של שרון דרוקר תשחק בבית העליון מול גליל/גלבוע, חולון ואשקלון בחוץ ותארח את ראשל"צ ומכבי. עוד מגרונפלד: "היינו זקוקים לניצחון הזה"

 

הניצחון של הפועל אתמול על מ.כ הבקעה במלחה, קבע כי האדומים סיימו את הסיבוב השני במקום החמישי וישחקו, כאמור, בבית העליון. משחקי הבית העליון הם סיבוב מקוצר, בו יתמודדו ביניהן הקבוצות ממקומות 1-6 בחמישה משחקים נוספים. על פי לוח המשחקים ולאור מיקומה של הפועל, הקבוצה של שרון דרוקר תשחק שלוש פעמים בחוץ ופעמיים בבית. האדומים יפתחו את הסיבוב כבר ביום ראשון הקרוב בגן נר מול הפועל גליל/גלבוע ויסיימו אותו במפגש לוהט מול מכבי ת"א במלחה.

הלוח המלא: גליל/גלבוע בחוץ (1/4), מכבי ראשל"צ בבית (8/4), הפועל חולון בחוץ (11/4), עירוני אשקלון בחוץ (15/4), מכבי ת"א בבית (22/4). בהמשך ייערכו סדרות פלייאוף שיכללו את שתי הקבוצות המובילות מהבית התחתון בשיטה של הטוב מחמישה משחקים, מקום 1 נגד 8, 2 נגד 7, 3 נגד 6 ו-4 נגד 5. ארבע הקבוצות שיעברו את הסדרות ישחקו בפיינל- פור.

דן גרונפלד, שנתן אתמול את אחד ממשחקיו הטובים בהפועל, אמר היום: "היינו זקוקים לניצחון הזה, שיחקנו טוב ועשינו את זה ביחד. אנחנו מרוצים. קשה להסתכל לעתיד הרחוק, וניקח כל משחק בזמנו. באנו נחושים, שיחקנו ביחד, התרכזנו בדברים שלנו ועשינו את הדברים הנכונים בהגנה ובהתקפה. יש לנו כישרון, ואם נגיע יחד בכושר טוב בזמן הנכון, נוכל ללכת עד הסוף".

התמונה באדיבות האתר הרשמי של הפועל ירושלים.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה