קובי מויאל: לא נוריד את הרגל מהגז



בבית"ר ירושלים לא מתכוונים לנוח אחרי רצף הנצחונות ומויאל מעניק את הקרדיט לכהן וקורנפיין. נציגים של גנט צפו בסטיבן כהן שצפוי לעזוב, הקבוצה קיבלה יום חופש

החגיגות אמש בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים הזכירו לא פחות מחגיגות אליפות. ואכן, לשחקני בית"ר יש את כל הסיבות להנות מהתקופה האחרונה.

נצחונות ברצף, יכולת אישית טובה של אותם שחקנים שעליהם נאמר כי הם תשושים ולא בכושר, ואחדות. ועל כל אלה כמובן, חתום המאמן, אלי כהן.

קובי מויאל שכבש אתמול בפנדל והיה מצויין אמר בסיום: "עשינו מהפך אחרי כל העונה הקשה שעברנו והקרדיט מגיע לצוות המקצועי ולאיציק קורנפיין שסבל לא מעט. הקהל שלנו הוא הטוב בארץ. אני מקווה רק שנמשיך לנצח ונחזיר לו. יש לנו משחק קשה בשבוע הבא מול ראשל"צ, לא נוריד את הרגל מהגז."

נציגים של גנט הבלגית הגיעו אתמול לרמת גן יחד עם סוכן השחקנים דודו דאהן לעקוב אחרי סטיבן כהן. הקשר מסיים חוזה בסוף העונה וככל הנראה, לבית"ר לא יהיה את הכספים הדרושים להחתימו לעונות הבאות. כהן עצמו אמר גם בסיום המשחק שאם ישאר בארץ בסופו של דבר, ישחק רק בבית"ר ירושלים.

אלי כהן החליט להעניק לשחקניו יום חופשי שלא כרגיל אחרי יום משחק. מחר תשוב הקבוצה להתאמן ותחל בהכנות למשחק מול ראשון לציון שעשוי להבטיח סופית את מקומה בליגת העל. ריקן יעדר מהמשחק בגלל צהובים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה