אלי כהן: רוצה להישאר בבית"ר לעונה נוספת



אופוריה אחרי הניצחון על מכבי פתח תקווה. המאמן לא הפסיק להחמיא לשחקנים שלו. סטיבן כהן: "מסיים חוזה אבל רוצה לשחק בארץ רק בבית"ר

שחקני בית"ר ירושלים חגגו בסיום המשחק את הניצחון שכמעט בוודאות השאיר אותם לעונה נוספת בליגת העל. אלי כהן ואיציק קורנפיין התחבקו, הקהל לא הפסיק לשיר ולעודד והצהובים שחורים פשוט בעננים.
 

המאמן המאושר אמר בסיום: "היינו מאופקים במחצית הראשונה. השחקנים היו מאוד מרוכזים ודרוכים וסגרו את פ"ת. במחצית אמרתי להם שאם לא ניכנס לרחבה לא ננצח ועובדה שהגול הראשון היה מתוך הרחבה. החבורה הזאת מלאה בכישרון וכולם כאן מתאימים למועדון וראויים לייצג את בית"ר.
 
על המשך דרכו בבית"ר אמר כהן: "אם לא הייתי רוצה להמשיך בבית"ר,לא הייתי מגיע לכאן במצב הקשה שהיה המועדון. זאת שאלה מיותרת, אני רוצה להמשיך."
 
מצטיין המשחק, סטיבן כהן שנמצא בכושר נהדר, חגג את הניצחון אם משפחתו שהגיעה מצרפת: "זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה. עשינו עבודה טובה. אני חושב שנשארנו היום בליגה אבל צריך עוד ניצחון או שניים כדי להבטיח את זה. זה לא סוד שהחוזה שלי מסתיים העונה אבל אם אשאר בארץ זה יהיה רק בבית"ר שיש לה את הקהל מספר 1 בארץ."
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה