אפשר לארוז לים: בית"ר ניצחה את מכבי פ"ת



משחק נהדר לבית"ר ירושלים בר"ג. הקבוצה של אלי כהן חזרה רעננה למחצית השנייה. דן אייבנדר(50,49 עצמי), קובי מויאל(פנדל) וסטיבן כהן העניקו לבית"ר פער של 7 נקודות מהקו האדום

בית"ר ירושלים עשתה הערב צעד משמעותי בדרך להישארות בליגת העל. הקבוצה של אלי כהן לא תיפקדה במחצית הראשונה אבל הייתה נהדרת במחצית השנייה וכבשה שלושה שערים אם לא סופרים את העצמי של אייבנדר.
 

את המחצית הראשונה אפשר לסכם כרעה מאוד. לא בית"ר ירושלים ולא מכבי פתח תקווה הצליחו להתקרב לשער ומשחק כדורגל של ממש לא היה באיצטדיון רמת גן. אפילו השופט לא נהנה ושרק למחצית ללא תוספת זמן.
 
אמרנו משעמם? שימו לב למה שקרה בר"ג בתוך חמש דקות בלבד מרגע פתיחת המחצית השנייה.
 
דן אייבנדר כבש שער נהדר מבישול של עמית בן שושן בדקה ה-49, אך רגע אחרי, ניסה לעצור כדור ובמקום להרחיק, דחק אותו לתוך הרשת של הרוש שיצא מהשער.
 
דקה נוספת עברה ובית"ר ירושלים קיבלה פנדל. קובי מויאל ניגש לנקודה הלבנה, לא נלחץ והחזיר את היתרון לבית"ר.
 
דן אייבנדר לא נשבר למרות השער העצמי ומהלך נהדר נוסף שלו, הסתיים בשער. הקשר מסר כדור רוחב לסטיבן כהן שנשאר לגמרי לבד מול השער, ובקלות כבש את השלישי של בית"ר. בית"ר רחוקה מהקו האדום, כל הכבוד לאלי כהן על השינוי.
 
 
 
הרכב בית"ר: אריאל הרוש, אבי ריקן, תומר בן יוסף, אנדריי פילאבסקי, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, דן אייבינדר, דריו פרננדס, סטיבן כהן, עמית בן שושן ,לאונרדו פאסוס.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה