זדה: "נעשה הכל, לא מרימים ידיים"



מאמן הפועל קטמון לא מאבד תקווה למרות רצף ההפסדים. זדה לא מתכוון לעשות מהפכה בהרכב ואומר: "מאמין בשחקנים שלי, לא אתן לאף אחד להרגיש אשם". גרי אסוס סיים את דרכו בקבוצה

 אף אחד בהפועל קטמון ירושלים לא ראה את התסריט הבא: מכבי יבנה וקריית מלאכי איבדו במשחקים האחרונים נקודות חשובות שיכלו לתת לאדומים פער משמעותי מאוד במאבק על הכרטיס למשחקי הפלייאוף.
 

שחקניו של ליאור זדה כנראה, לא הפנימו את גודל ההזדמנות ורשמו אתמול הפסד שלישי רצוף. האדומים איבדו את המקום הראשון לטובת בית"ר כפ"ס שממשיכה להפתיע את הליגה. יש לציין שלמוליכה החדשה יש משחק עודף, כך שבקטמון ממש לא נלחצים בשלב זה.
 
ביום חמישי בערב הודיע המאמן לגרי אסוס שמבחינתו, הוא סיים את דרכו במועדון. זדה לא אהב את התנהלותו של הקשר באימונים ובמועדון סיפרו כי אסוס סירב להשלים עם העובדה שהוא אינו שחקן הרכב. נכון לעכשיו נראה כי השחקן לא יגיע כלל לאימוני הקבוצה משום שנוכחותו גורמת ללחץ מיותר וללא מעט עימותים.
 
זדה לא מתכנן לבצע שום מהפכה בהרכב ולא מתכוון לספסל אף שחקן: "מה זה ייתן? אני לא מאמין בזה. להושיב שחקן הרכב בספסל זה להפיל עליו את האחריות. זה לא יעשה טוב לאף אחד ולא יוסיף לנו כוח", אמר הבוקר המאמן "לירושלים נט".
 
על ההפסד אמש אמר זדה: "זה היה משחק מאוד מתסכל. הרגשתי לא טוב עם איך שנראנו ואין ספק שהאחריות היא בראש ובראשונה עליי. במהלך כל השבוע שעבר עבדנו חזק מאוד על הנעת כדור ואתמול בכלל לא עשינו את זה. כמו שאני יודע לקבל פרגונים , אני גם יודע לקבל ביקורת וכל מה שיגידו נכון."
 
אם מישהו חשב לרגע שההפסדים יכניעו את קטמון, טעות בידיו: " נותרו לנו עוד חמישה משחקים ויש לנו זמן לתקן. אנחנו לא מתכוונים להרים ידיים, נעשה הכל כדי לחזור למקום הראשון. אין לנו זמן לבוא לאימונים ולהוריד את הראש. מה שבטוח, אין סיבה למהר ולהספיד אותנו."
 
ביום שישי תפגוש קטמון את ערד בטדי, משחק שעל פניו נראה כקל מאוד. "ערד זה משחק קל? הצחקת אותי. אנחנו צריכים להיות חצופים, יהירים וחסרי מושג בכדורגל לסמן את המשחק הזה כקל אחרי שהפסדנו לשלוש קבוצות תחתית."
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה