הערב: משחק מכריע להפועל מול הבקעה



הקבוצה של שרון דרוקר תלויה בעצמה וניצחון יבטיח לה מקום בבית העליון. הפסד, וצריך לקוות שגליל/גלבוע תגבור על מכבי אשדוד. המאמן: "השחקנים יודעים מה צריך לעשות כדי לנצח"

הסיבוב השני בליגת לוטו מגיע הערב לסיומו, כשהפועל ירושלים עומדת בפני משחק מכריע על הכרטיס לבית העליון. הקבוצה תארח היום (19:00, שידור ישיר בספורט 5) את מ.כ. הבקעה בידיעה שהיא תלויה בעצמה וניצחון יקנה לאדומים את המקום החמישי או השישי.  הפסד, וצריך לקוות להפסד ביתי של מכבי אשדוד מול הפועל גליל/גלבוע.

 

בסיבוב השלישי המקוצר, הליגה תחולק לשני בתים, בית עליון עם שש קבוצות ובית תחתון עם חמש קבוצות. כרגע, עירוני אשקלון (מקום 5), הפועל (מקום 6) ואשדוד (מקום 7) עם אותו מאזן, ובנוסף למשחק במלחה, אשקלון תתארח אצל ברק נתניה ואשדוד תארח בביתה את גליל/גלבוע. הפועל, כאמור, תלויה בעצמה ולכן, ניצחון יבטיח לה את המקום בבית העליון, כשהפסד של אשקלון יעלה את האדומים למקום החמישי. במקרה של הפסד, רק במידה ואשדוד תפסיד, שחקניו של שרון דרוקר ישחקו גם כן בבית העליון.

 

אמש ערכה הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק הערב. דרוקר אמר בסיום האימון: "זה משחק אחרון של העונה הסדירה, והשחקנים יודעים מה הם צריכים לעשות מחר בכדי לנצח. המפתח למשחק היום הוא לשחק ביחד כקבוצה בשני צידי המגרש". הסנטר ג'ון תומאס הוסיף: "חשוב לנו לנצח הערב ולהבטיח את המקום בבית העליון. אנחנו מגיעים למשחק עם הרבה מוטיבציה ובמטרה אחת ברורה והיא לנצח".

 

התמונה באדיבות האתר הרשמי של הפועל ירושלים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה