"רק ניצחון ישאיר אותנו בתמונת הפלייאוף העליון"



שחקני הפועל ירושלים מוכנים לאום אל פאחם. אופיר עזו מגן שמאלי, יניב בן הרוש בשער. עזו, טל, רפי כהן, וחיים איצרין מחוץ למשחק. קדוש: "אתם יודעים את חשיבות המשחק גם בלי תדרוך"

האם זאת באמת ההזדמנות האחרונה של הפועל ירושלים? האדומים ערכו היום את האימון המסכם לקראת המשחק מול אום אל פאחם שתגיע מחר לטדי (15.00). היריבה של הפועל נמצאת במרחק של נקודה אחת בלבד אך עם משחק חסר.
 

"רק ניצחון ישאיר אותנו בתמונת הפלייאוף העליון", אמרו היום שחקנים בהפועל ירושלים. "תיקו או הפסד ואז רק נס יקח אותנו לשישייה הראשונה. "
 
לא פשוט יהיה מחר להפועל שתצטרך להסתדר בלי רפי כהן, עידן טל, חיים איצרין ואסף עזו. יניב בן הרוש יפתח בשער, אופיר עזו צפוי לשחק בעמדת המגן השמאלי. קדוש לא תרגל היום את ההרכב וכרגיל שומר על חשאיות. המאמן צריך להחליט האם לפתוח עם אפי מלכה בקישור האחורי או עם מתי אברהם ואדם מזרחי בהתקפה, כשאיציק כהן ואוסקר גררו בצדדים.
 
קדוש אמר היום לשחקנים: "אום אל פאחם מגיעה בתקופה טובה. הם לא הפסידו כבר שמונה משחקים. מצד שני, יש לנו כח הרתעה בבית וכל קבוצה שמגיעה מסתגרת מולנו. אתם יודעים היטב את חשיבות המשחק, אני בכלל לא צריך לתדרך אתכם."
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה