הפועל ירושלים ביום המעשים הטובים



הקבוצה של שרון דרוקר לקחה חלק ביום המיוחד ובמסגרתו צבעו השחקנים קירות בקריית יובל וניקו גנים. הקבוצה חזרה להתאמן לקראת המשחק החשוב ביום ראשון מול הבקעה

בכל המדינה מציינים היום (יום שלישי) את יום המעשים הטובים 2012, אותו יזמה אשת העסקים שרי אריסון, ופעילויות התנדבותיות שונות נערכו ברחבי כל הארץ. שחקני הפועל ירושלים לא נותרו אדישים וגם הם לקחו חלק ביום המיוחד. השחקנים ביקרו בשכונת קריית יובל, וצבעו וניקו גינות במטרה ליפות את השכונה ולעזור לאיכות החיים של האוכלוסייה הבוגרת. האירוע אורגן על ידי עיריית ירושלים ולשחקנים הצטרפו תלמידי בית ספר וחיילים.

על הפרקט, הקבוצה חזרה היום להתאמן לקראת המשחק ביום ראשון הקרוב מול מ.כ הבקעה. המשחק יערך בשעה 19:00 ומדובר בשעה אחידה של כל המשחקים שיערכו באותו יום, לאור העובדה שמדובר במחזור הסדיר האחרון לפני הפלייאוף. המשחק הינו חשוב מאוד עבור הקבוצה של שרון דרוקר, שרוצה לשפר עמדות לקראת הפלייאוף. כרגע, האדומים ממוקמים במקום החמישי בטבלה ויגיעו למשחקים ללא יתרון ביתיות. נכון לעכשיו האדומים יפגשו בפלייאוף את מכבי ראשון לציון, אבל משחקי הסיבוב האחרון יכולים לשנות את התמונה.

התמונה באדיבות האתר הרשמי של הפועל ירושלים. 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה