כפיר מלול: "אנחנו עולים ליגה"



ליאור זדה ערך שיחה קשה עם שחקניו שיצאו מעודדים מהאסיפה. כפיר מלול הגיב לדבריו של המאמן והשניים התפייסו בסיום: "לא חשוב מי ישחק, תמיד תעודדו אחד את השני"

שישה משחקים בלבד נותרו להפועל קטמון עד לתום העונה הסדירה. אם האדומים יסיימו במקום הראשון, הם יפגשו את אסי גלבוע לקרב על הכרטיס היחיד לליגה הלאומית.

אתמול בערב חזרה הקבוצה להתאמן אחרי מנוחה של יומיים. בשבוע שעבר ואולי כי לא היה משחק בסופ"ש, הרגיש הצוות המקצועי שהאימונים רדומים והשחקנים לא משקיעים מספיק. לכן החליט זדה, שוויתר על אסיפה בשבוע החולף, לערוך שיחה מעוררת וקשה עם שחקניו.

"כולם מדברים על הליגה שלנו, העיניים של כולם נשואות אלינו. אנחנו חייבים להתחיל לקחת אחריות ולבוא מפוקסים. הגיע הזמן שנסתכל רק על עצמנו כי זה כל מה שחשוב", אמר המאמן לשחקנים והמשיך: "תתחילו לשים את הקבוצה לפני הכל. כל אחד צריך לשים את האגו בצד ולהבין שהקבוצה באה קודם."

בדברים אלו התכוון המאמן למיקי רנדי ולכפיר מלול שבשתי תקריות שונות התאכזבו ודאגו להראות זאת על הספסל כשלא פתחו. "היו כמה שחקנים שקצת התאכזבו שלא פתחו בהרכב ואתם צריכים להבין שזה ממש לא חשוב מי ישחק ומי לא. תמיד תעודדו אחד את השני ותתמכו גם אם זה מהספסל. תהיו מאוחדים ואם יש לכם מה להגיד תבואו אליי, אני אקשיב לכולכם."

בשלב זה התפרץ מלול לדבריו של זדה ואמר: "הרגשתי שאני בתקופה טובה ופתאום פתחתי על הספסל. זה טבעי שאני אתאכזב."

המאמן לא ענה לדבריו ובתום האימון השניים התפייסו. "אני וליאור קרובים וזה קרה תוך כדי שיחה, זה לא משפיע על היחסים ביננו", אמר מלול ל"ירושלים נט".

"השיחה הזאת עשתה לנו טוב ואני יכול להגיד לך שאנחנו עולים ליגה. מאיפה הביטחון? אני מכיר את השחקנים ויודע מי אנחנו כקבוצה. בטוח לגמרי שאנחנו נעשה את זה."

 

צילום: גיא יצחקי, אתר הפועל קטמון ירושלים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה