"אנשים שתו מים מהעננים, עכשיו מסיתים את האש לאחרים"



הפועל ירושלים רשמה הפסד חמישי רצוף, וכרגע, מחוץ לפליאוף העליון. הבלאגן בחדר ההלבשה נמשך, וראשי הקבוצה כבר לא יודעים איך לעצור את הסחף. עמוס סאסי: "השחקנים עושים הכל מלבד לקחת אחריות אישית"

ביום שישי האחרון נכנסו שחקני הפועל ירושלים לחדר ההלבשה וזעמו. על מי? כרגיל, שוב על השופט. מי שראה את המשחק הבחין שאכן נעשו טעויות שיפוט, אבל כדי לנצח צריך גם למצוא את הרשת, והשחקנים של לופא קדוש פשוט הפסיקו לתפקד אחרי השער של אדם מזרחי.

"אין מה להאשים ולהתווכח עם שופטים, עוד לא ראיתי שופט ששינה את ההחלטה שלו בגלל ששחקנים התווכחו איתו. זה סתם בזבוז אנרגיה וזמן" , אמר הבוקר עמוס סאסי ל"ירושלים נט."

אתמול בערב נפגש נציג הבעלים עם המאמן, לופא קדוש והשניים שוחחו ארוכות על מצב הקבוצה. השניים החליטו שהשבוע יערכו שיחות אישיות עם מספר שחקנים שלדעתם נמצאים בלב הבעיה.

גם בהנהלה וגם בצוות מקצועי מאמינים שהעובדה שהשחקנים לא מגבים אחד את השני ומרבים לרכל זה על זה ולהתווכח, היא הגורם המרכזי לבעיות.

על העובדה שקדוש ספג ביקורות קשות בשבוע האחרון אמר סאסי: "הדבר היחיד שנשבר זה הביחד של השחקנים. אני חושב שזאת שטות מוחלטת ודבר נבזה להאשים את לופא. הם צריכים ללמוד לקחת אחריות כי רק הם אשמים. כשניצחנו והיינו במקום הראשון האימונים היו טובים ופתאום הם לא? מה השתנה? הדשא התעקם? שקודם כל יהיו מקצוענים כי חלק מהם לא מתנהגים במקצוענות. הם עושים הכל מלבד לקחת אחריות אישית."

קדוש הוסיף על דבריו של סאסי ואמר לנו: "שחקנים זה עם שאף פעם לא יאשים את עצמו אלא יסית את האש לכיוונים אחרים. שעלינו ליגה והיינו בצמרת האימונים היו בדיוק אותו הדבר כך שאני לא מבין את השחקנים שאומרים שהאימונים לא טובים. אנשים פה שתו מים מהעננים בזמן הנצחונות. אני לא מתכוון להאשים אותם. אני רואה אותם כמו הילדים שלי. "

בנוגע לשאלה מה השתבש בקבוצה אמר המאמן: "מה שקורה בקבוצה אני אומר לשחקנים שלי ולא בחוץ. אנשי התקשורת יכולים להמשיך לכתוב, להכפיש ולבקר אבל לי יש בעל בית ורק לו אני נותן דין וחשבון. הדיבורים של השחקנים בתקשורת משפיעים מאוד על מה שקורה. אמרתי את זה גם לשחקנים, הם עושים נזק רק לעצמם."


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה