אלישי כדיר: "שמח שאנחנו בתקופה טובה וחדשה"



פורוורד הפועל ירושלים עדיין מקבל מחמאות על משחק האולסטאר, מרוצה מההתחברות של הפועל ולא מוותר על הנוכחות של אמא במשחקים: "היא תומכת ומפרגנת,באה גם מרחוק אם צריך"

אחרי שעבר תקופה מתסכלת וספג לא מעט ביקורות, אלישי כדיר פורח בהפועל ירושלים, ולא רק שם. בשבוע שעבר סיים הפורוורד את משחק האולסטאר עם לא פחות מ-40 נקודות, והדהים את כל אנשי הכדורסל בארץ. ואולי גם מעבר.
 

בראיון לאתר מנהלת הליגה מספר כדיר על ההצלחה היחסית של הפועל ירושלים במשחקים האחרונים: "השיפור החל לפני חודש וחצי. יש דברים קטנים שלא תמיד מתייחסים אליהם, דברים ששרון מראה לנו בידאו ושם עליהם דגש אחרי כל משחק. הוא מלמד אותנו איך להתמודד עם תסכולים באמצע משחק, וזה גורם לנו להתחבר יותר."
 
על התצוגות הנהדרות שהציגה קבוצתו לעומת תצוגת נפל אמר השחקן: "אני חושב שבסך הכל הליגה מאוד צמודה השנה, כל קבוצה יכול לנצח וכל קבוצה מן הסתם גם יכולה להפסיד ובאמת הפוטנציאל גדול והכל תלוי באיך אנחנו מגיעים למשחק וכמה אנחנו משתמשים אחד בשני. מתי שאנחנו משחקים כקבוצה ועוזרים אחד לשני, נלחמים בתסכולים אז מגיעות התוצאות ושזה לא קורה אנחנו מסתבכים ומפסידים, אני שמח שיש תקופה חדשה ואווירה טובה".
 
במשחק האולסטאר כאמור, כדיר התפוצץ על המגרש, קלע באחוזים נפלאים והקפיץ את הקהל באשקלון אחרי כל זריקה. אבל אלישי כמו אלישי, תמיד שומר על צניעות ולא יוצא מגדרו: ""הייתה אוירה טובה ובאמת היה כיף, נהניתי מכל רגע. נתתי למשחק לבוא אלי, אחרי זריקה שנכנסה ועוד אחת זה פשוט זרם מבחוץ ומבפנים, היה כיף ואני שמח שזה הסתיים בטוב".
 
אמו, אתי שמתגוררת ביבנה, מלווה אותו מקבוצת הילדים לכל משחק והיא חלק בלתי נפרד מקריירת הכדורסל של בנה שאומר: "היא תומכת ומפרגנת ואני שמח שהיא עושה את זה. היא אפילו באה מרחוק גם אם היא צריכה למצוא טרמפ עם מישהו או לנסוע באוטובסים".
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה