נמצא האשם: "השופט היה חלש ביותר"



האדומים מאשימים את השופט. קדוש ממשיך לספוג ביקורת משחקניו: "לא היה צריך להוציא את סטי, לא עשה חילוף התקפי אחרי הגול". גיל רז: "שיהיו גברים ויבקרו בגלוי". סטי,אוחנה ועזו יעדרו מול בת ים

הפועל ירושלים לא מצליחה להתאושש ואתמול רשמה הפסד רביעי רצוף. כבר תקופה ארוכה, מאז הניצחון על בני לוד, ששחקניו של לופא קדוש נראים כבויים וחסרי כושר אבל זה לא הפריע לכמה מבינהם להאשים את שופט המשחק, רמי בן יצחק.

בסיום המשחק נכנסו שחקנים לחדר ההלבשה ואמרו: "השופט היה חלש ביותר, אם לא הוא היינו מנצחים את המשחק. הוא לא שרק לנו פנדל והתעלם פעם אחר פעם מהעבירות של כפר סבא. גם השריקה לפנדל הייתה מאוד מוזרה."

אבל לא כולם מסכימים עם ההאשמות:  "אי אפשר להפיל את ההפסד הזה על השופט. גם אם הפנדל לא היה ולא נברא, אם היינו כובשים אז לא לא היו תלונות."

יו"ר הקבוצה גיל רז הגיב בנושא ואמר: "רמת השיפוט לא הייתה אחת מהטובות. שמעתי ששחקנים מדברים על השיפוט אבל לא שמעתי שאמרו שהפסדנו בגלל בן יצחק. ההפסד היה באשמתנו ולא באשמת אף אחד אחר."

גם הפעם, לופא קדוש ספג ביקורת משחקניו שאמרו: "ליעד עובד לא שיחק חצי שנה אז מה פתאום הוא נכנס במקום סטי שהוא שחקן חשוב במערך? גם אם הוא לא תפס יום טוב, היה חשוב שישאר. "

לגבי אי שיתופו של אריק רומאו אמרו בקבוצה: "זאת לא הפעם הראשונה העונה שלופא מחתים שחקן זר ולא משתף אותו. הוא עולה עם אותו הרכב תמיד כאילו אין שחקנים אחרים בסגל. הוא היה צריך לעשות חילוף התקפי מיד אחרי שספגנו ובחר לחכות עד לסוף המשחק כדי להכניס את אופיר. אי אפשר להבין אותו."

רז התייחס גם לביקורת על קדוש ואמר: "אני לא אתייחס לשחקנים שמדברים בעילום שם. גם אני מדבר בארבע עיניים עם שחקנים אבל ביקורת על המאמן היא לא דבר נכון והייתי מצפה שיהיו גברים ויגידו מה שהם חושבים בקול רם. לי יש ביקורת אישית כלפי עצמי וכלפי המועדון, אני אומר לכל אחד מה שאני חושב, אני לא ביישן, אז שיעשו את אותו דבר."

היו"ר ביטל את השמועות לגבי מעמדו המתערער של קדוש: "כשאומרים על מאמן שמעמדו יציב, יום למחרת הוא הולך הביתה אז ככה שאנחנו לא עושים זאת. הנושא בכלל לא עולה לדיון כרגע. אנחנו מאוד רוצים להיות בפליאוף העליון ונמשיך  עם מה שקיים. בוודאי שאנחנו מאוכזבים, אבל רק מהתוצאות. אנשי כפר סבא אמרו לי אתמול בסיום שהם גנבו לנו ניצחון כמו שעשינו להם בסיבוב הקודם. לגבי רומאו, הבאתי אותו לבקשת המאמן ולא לפי גחמות אישיות שלי. כנראה שלופא רואה באימונים דברים שאומרים לו לא להעלות אותו."

הבוקר תשוב הקבוצה להתאמן ורז מתכון לערוך שיחה עם שחקניו:"דיברתי הבוקר עם יוסי סאסי ואמרתי לו שאני מתכוון לוודא שכל השחקנים יבינו את החשיבות של המשחק ביום שישי מול בת ים."

מהמשחק יעדרו לא פחות משלושה שחקנים: רם סטי ואלירן אוחנה מוצהבים, אסף עזו מורחק.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה