"אנחנו בתקופה רעה כי אנחנו לא ביחד"



נציג הבעלים שוחח עם השחקנים על הבעיה המרכזית שלהם. עדיין לא ברור האם אופיר עזו יכלל בסגל. יוסי ביטון מוצהב, אורי פסו יחליפו לצד אסף עזו

ארבעה הפסדים בחמישה משחקים, זה המאזן של הפועל ירושלים בתקופה האחרונה. הקבוצה של לופא קדוש מנסה ולא מצליחה להתאושש ואחרי הניצחון (השנוי במחלוקת) של אום אל פאחם בשבת, האדומים צנחו למקום השביעי. כדי לשוב למקום שמוביל לפליאוף העליון יצטרכו שחקניו של קדוש להשיג ניצחון הערב על הפועל כפר סבא בטדי (19.00)
 
אתמול ערכה הקבוצה אימון מסכם והמאמן דיבר באסיפה:" הפועל כפר סבא היא קבוצה לא יציבה. הם מפסידים הרבה בחוץ ומנצחים יותר בבית. נותרו לנו ארבעה משחקים ואנחנו צריכים להשיג 2-3 נצחונות כדי להיות תלויים בעצמנו. זאת עונה קשה ואנחנו צריכים לתת את הפוש האחרון."
 
ביומיים האחרונים ביקרו באימוני הקבוצה עמוס ויוסי סאסי ואתמול דיבר נציג הבעלים עם השחקנים:"אנחנו חייבים להיות ביחד כי זה מה שהביא לנו את ההישגים עד עכשיו. אנחנו נמצאים בתקופה רעה כי אנחנו לא ביחד."
 
למרות התוצאות המאכזבות לאחרונה, קדוש לא מתכוון לבצע זעזועים בהרכב. אורי פסו יפתח במקומו של יוסי ביטון המוצהב לצידו של אסף עזו. איציק כהן ואדם מזרחי ימשיכו בהתקפה. רק לקראת הערב יחליט המאמן האם לכלול את אופיר עזו בסגל הקבוצה.
 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה