שי אהרון מגיב לביקורת על ליאור זדה



ההפסדים האחרונים של הפועל קטמון משכו לא מעט אש כלפי המאמן ליאור זדה ואהרון לא נשאר חייב: "לקח קבוצה שהכוכב שלה הוא שחקן בן 40 וחבורה של שחקנים אלמונים שהתחביב שלהם הוא עישון סמים קלים". כנסו, יש עוד

בהפועל קטמון ירושלים מאוכזבים ולא רק מההפסד. התוצאות של היריבות בצמרת יכלו להעניק לקטמון פער של שש נקודות אבל האדומים הפסידו במפתיע לאורתודוכסים לוד והפער נשאר שלוש נקודות בלבד.

בעקבות צמד ההפסדים האחרונים מי שסופג את מרבית הביקורת מהקהל הוא המאמן ליאור זדה. את שי אהרון, קפטן הקבוצה זה מרגיז והיום הוא בחר שלא לשבת בשקט : "אני יכול להגיד חד משמעית שביקורת על ליאור זאת כפיות טובה, רשעות לשמה, וטמינת ראש בחול. זה פשוט ניתוק מוחלט מהעובדות. הוא הגיע לקבוצה לפני שלוש שנים וקיבל מועדון שהכוכב הכי גדול שלה הוא שחקן בן 40 שחזר מפרישה אחרי שבע שנים ואיתו עוד חבורה של שחקנים אלמוניים שהתחביב העיקרי שלהם הוא עישון סמים קלים."

הקפטן ממשיך ואומר:" ליאור הביא את הקבוצה למה שהיא היום. הפועל קטמון היא אחת הקבוצות המעניינות בכדורגל הישראלי. הוא לקח שחקנים ש"קריירה בכדורגל" בכלל לא הייתה חלק מהלקסיקון שלהם וחיבר קבוצה מדהימה. אז כך שמי שמעז להעלות ביקורת בפעם הבאה שיזכר במה שליאור עשה ועושה בשביל הקבוצה."

על ההפסדים האחרונים אמר אהרון: "לא יודע להגיד אם נראנו רע כמו שהתוצאות היו רעות. עוד לפני המשחק מול עמישב דיברנו ביננו וידענו שש נקודות יגמרו את הסיפור. מה שנראה לפעמים כחוסר מחויבות הוא בעצם עודף מוטיבציה ואני משוכנע שנסיים את העונה במקום הראשון. אין ספק ששחקני המפתח בקבוצה ואני בראשם נצטרך להיראות טוב יותר בשבועות האחרונים."

צילום: גיא יצחקי, הפועל קטמון.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה