בית הדין הקל בעונשה של בית"ר ירושלים



בית"ר תארח משחק אחד בלבד מחוץ לטדי, שני הרדיוסים הנותרים בוטלו ויהיו על תנאי.במועדון מאושרים מהניצחון על פתח תקווה

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל החליט הבוקר להקל בעונשה של בית"ר ירושלים ועונשה הכבד קוצץ למשחק רדיוס אחד. שני משחקי הרדיוס הנותרים שנפסקו לבית"ר יהיו על תנאי ובאחד מהמשחקים היציע המזרחי של טדי יסגר.

התסריט שעבר לאנשי בית"ר ירושלים במהלך השבוע האחרון בראש, צולם אתמול במושבה. שלושה שערים, ניצחון על הלוזונים, ועלייה מעל הקו האדום.

השחקנים בחדר ההלבשה התחבקו, איציק קורנפיין חגג עם השחקנים והלחץ שהיה לפני המשחק, השתחרר לחלוטין. במועדון מסמנים את הניצחון על מכבי פ"ת כאחד החשובים העונה, בעיקר בהתחשב במאבק שמתנהל בין הקבוצה להתאחדות לכדורגל והניסיון לשרוד בליגה.

המאמן אלי כהן אמר לשחקנים בסיום: "אני גאה בכם מאוד ובהצגה שנתתם. הייתם נחושים והוכחתם מי הקבוצה שראויה לניצחון."

חיים מגרלשוילי אמר לאתר הרשמי של בית"ר: "אני חושב שלקח לנו זמן להתחבר. כל משחק שעובר אנחנו נראים יותר טוב וצריכה להיות המשכיות. ברגע שבאתי כולם קיבלו אותי מאוד יפה. התחברתי לקהל ולאנשים פה וכיף לי. אין הרגשה טובה יותר מלראות 5,000 אוהדים ביציע."

אבי ריקן הוסיף: "הקבוצה שיחקה טוב היום, כבשנו שלושה שערים וזה לא דבר של מה בכך. זה הצמד הראשון שלי בקבוצה הבוגרת. אני בכושר טוב ומרגיש טוב אחרי שעבדתי קשה מאוד.הרגשנו בבית היום בזכות הקהל. אני מקווה מאוד שהמשחקים שלנו יהיו בטדי ולא בחוץ."

הקבוצה יצאה ליומיים חופש ותשוב להתאמן ביום שלישי, אז יערכו השחקנים אימון כפול.

התמונה באדיבות האתר הרישמי של בית"ר ירושלים.

 

 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה