בית"ר ערכה אימון מסכם. כהן לשחקנים: "מאמין בכם"



בבית וגן מתכוננים למשחק החשוב מחר מול מכבי פתח תקווה. דריו פרננדז יחזור להרכב על חשבונו של מויאל המוצהב. ערן לוי או פאסוס ישחקו לצידו של עמית בן שושן. בקבוצה מצפים ל-4000 אוהדים

בית"ר ירושלים תצא מחר (20:00, אצטדיון המושבה) למשחק חוץ מול מכבי פתח תקווה. הקבוצה של אלי כהן ערכה הבוקר אימון מסכם לקראת המשחק והקואץ' גם שוחח עם החניכים שלו לקראת ההתמודדות מחר. בקבוצה מקווים שלא פחות מ-4000 אוהדים ילוו את השחקנים למשחק מחר, בכדי לזכות בתמיכה ביציעים בקרב ההתמודדות החשוב.

כהן שוחח עם השחקנים שלו היום וניסה להכניס אותם לטירוף לקראת מחר. "אני מקווה שאתם מבינים את החשיבות של המשחק", אמר המאמן לחניכים שלו, "אני מאמין בכם, וגם הקהל שילווה אותנו למשחק מאמין בנו. אסור לנו לאכזב אותו. חשוב לי שנוכיח שלמרות כל מה שעובר עלינו, אי אפשר לשבור איתנו".

דריו פרננדז יחליף בקישור את קובי מויאל המוצהב. בהגנה ימשיכו חיים מגרלשווילי, תומר בן יוסף, אנדריי פילאבסקי ואבי ריקן. ברק משה, דן אייבינדר וסטיבן כהן ישלימו את חוליית הקישור לצידו של פרננדז. בהתקפה, כהן עדיין מתלבט האם לפתוח עם ערן לוי לצידו של עמית בן-שושן או שמא זה יהיה לאונרדו פאסוס. 

התמונה באדיבות האתר הרשמי של בית"ר ירושלים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה