מה רוצה ההתאחדות מאיציק קורנפיין?



רגע אחרי שהיו"ר עזב את מסדרונות ההתאחדות החלה מתקפה חסרת תקדים נגדו: "אם הוא לא עומד בלחץ, שיתפטר, הוא מסית לאלימות". אסף שקד: "שבהתאחדות יתעסקו בניהול הכדורגל הישראלי"

האם ההתאחדות תקל בעונשה של בית"ר ירושלים? אל תבנו על כך. הקבוצה ממתינה לקבל הבוקר את ההחלטה בנושא הערעור שהגישה ובינתיים, בהתאחדות לכדורגל תוקפים את היו"ר, איציק קורנפיין.
 

"קורנפיין חצוף. אבי לוזון עשה הכל כדי שבית"ר תישאר בליגה, הוא חייב להירגע אחרת יקבל תביעת דיבה", אמרו בהתאחדות בתגובה לדבריו של היו"ר בדיון אמש: "יש 4 קבוצות במרכז הפועל אליהן משתייך שטרן חלובה וכמובן שכולם יודעים את הקשר של אבי לוזון למכבי פ"ת."
 
הדיון שהתקיים בבית הדין העליון היה סוער במיוחד ותובע ההתאחדות שלום אבן עזרא, לא היסס לרמוז שההחלטה שצפויה להתקבל לא בהכרח תעודד את בית"ר: "ערעור זה דינו להידחות."
 
עוד נאמר בהתאחדות:  "הדברים שנאמרו על ידי קורנפיין הם דברים חמורים ואין להם כל קשר למציאות. איציק קורנפיין מאבד עשתונות ואם הוא לא מסוגל לעמוד בלחצים, שיפנה את מקומו לאדם שיכול לעמוד בלחצים כאלה. בדבריו והתנהגותו, מסית קורנפיין את אוהדי הכדורגל ותורם לאלימות במגרשים. "
 
דובר בית"ר, אסף שקד, הגיב לדברי ההתאחדות: "עדיף שמיכל גרונלנד וההתאחדות לכדורגל יתעסקו בניהול הכדורגל בישראל, טיפול אמיתי וממוקד במקרי האלימות החמורים שמתרחשים בשנים האחרונות ובשיפור התדמית של הכדורגל הישראלי ולא בשאלה אם קורנפיין יכול לנהל את בית"ר ירושלים או לא. כמו כן, התגובה של ההתאחדות היא הדוגמא הטובה ביותר להסתה שעליה הם מדברים בתגובתם".
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה