הערב: הפועל יוצאת לחיפה



הקבוצה של שרון דרוקר תנסה לשפר עמדות לקראת הפלייאוף המתקרב. כל השחקנים כשירים. המאמן: "רוצים לפתח יציבות". רנדל: "חשוב לנו ליצור מומנטום חיובי"

אחרי הפגרה במחזור האחרון, הפועל ירושלים חוזרת סוף סוף לליגה והערב (18:45, שידור ישיר בערוץ 58), הקבוצה של שרון דרוקר יוצאת למשחק חוץ מול מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-19 של הליגה. הפועל מגיעה למשחק עם סגל מלא, כולל ראמל בראדלי, שהיה חולה בשבוע האחרון וחזר להתאמן רק בסוף השבוע, והסנטר, ג'ון תומאס, שהחלים גם הוא מפציעה ויעמוד הערב לרשות האדומים. הפועל חייבת לחזור לבירה עם ניצחון, לאור העובדה שחיפה היא הקבוצה החלשה בליגה, כשבמאזנה כבר 11 הפסדים רצופים.

דרוקר אמר לקראת המשחק הערב: "אנחנו מגיעים למשחק אחרי שבועיים שלא שיחקנו. השחקנים יתנו את המקסימום על הפרקט בחיפה ואנו רוצים לפתח סוג של יציבות ברמת המשחק שלנו, באינטנסיביות ובנחישות". הפורוורד בריאן רנדל הוסיף: "מצפה לנו משחק קשה מול יריבה טובה ונצטרך להיות מרוכזים לאורך כל המשחק. חשוב לנו ליצור מומנטום חיובי ולנצח ככל האפשר. יש לנו קבוצה טובה שיכולה לנצח כל קבוצה בכל מגרש ואני בהחלט מאמין שנעשה את זה היום".

התמונה באדיבות האתר הרשמי של הפועל ירושלים

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה