כהן אופטימי, השחקנים פחות



בית"ר ירושלים רשמה אתמול הפסד נוסף ו-6 משחקים ללא שער זכות. המאמן לא מאבד תקווה אבל בחדר ההלבשה לא נותרו הרבה מאמינים. בן יוסף ומויאל התווכחו, גם ערן לוי ויניב קטן

בית"ר ירושלים לא כבשה כבר שישה משחקים (חמישה בליגה ומשחק אחד בגביע המדינה), ומחזיקה ב-16 שערים בלבד, כמות השערים הדלה ביותר בליגה.
 

אתמול, מול מכבי חיפה, קיווה אלי כהן שהשינוי במערך יביא תוצאות, אבל ההתקפה הבית"רית הייתה נראית רע גם בקריית אליעזר, ושוב, הירושלמים חזרו מאוכזבים.
 
כהן הבטיח שוב שבית"ר תשרוד בליגה. על פניו, המשימה היא לא בלתי אפשרית והצהובים שחורים יכולים לתקן אך בחדר ההלבשה האופטימיות כבר מזמן לא קיימת: "אין מי שישים את הכדור בשער ובלי זה אין לנו סיכוי. רק נס יציל אותנו מהליגה הלאומית", אומרים שחקנים בקבוצה.
 
דן אייבנדר שהיה אחד מהשחקנים היותר טובים של בית"ר בתחילת העונה, איבד כמעט לגמרי את דקות המשחק שלו מאז הגעתו של כהן לבית"ר ויש שסוברים במועדון כי אייבנדר יכול לתרום: "אין שום סיבה שכישרון כמו אייבנדר יישב בחוץ בזמן שאנשים על הדשא לא עושים שום דבר. זה מגוחך להכניס אותו לשחק בתוספת זמן."
 
תומר בן יוסף וקובי מויאל התעמתו במהלך המשחק אחרי שהבלם העיר למויאל שלא נשאר חייב. ערן לוי ויניב קטן החליפו קללות בסיום המשחק. ארבעה מאוהדי הקבוצה נעצרו על הפרות סדר ותקיפת שוטר. בעקבות זריקת רימון העשן והתפרעות האוהדים, בית"ר עשויה להגיע שוב לבית הדין.
 
הצילום באדיבות האתר הרישמי של בית"ר ירושלים
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה